Raytracing palaikys ir „DOOM Eternal“

Po truputį, po truputį Raytracing technologija, kurią aparatiniu lygiu apdoroja tik „GeForce“ RTX vaizdo plokštės, randa kelią į didesnį skaičių žaidimų. Jau žinome, kad Raytracing palaikymą gaus „Wolfenstein: Young Blood“, o dabar buvo patvirtinta, kad šios technologijos palaikymas atsiras ir sekančioje DOOM šaudyklėje, DOOM Eternal. Tiesa, šiuo metu nežinoma, kiek išplėtota bus technologijos adaptacija: ar bus apsiribota atspindžiais ir šešėliais, ar tai palies visos žaidimo erdvės apšvietimą.

„id Software“ dirbantis Marty Stratton pažadėjo, kad kūrėjas pasistengs integruoti Raytracing kaip įmanoma geriau, jog „DOOM Eternal“ neturėtų sau lygių. Žinant, kad „DOOM Eternal“ naudos atnaujintą id Tech 7 grafinį variklį, pažadai gali virsti realybe ir naujoji šaudyklė grafikos prasme dominuos PC platformoje. Kol kas „nVidia“ nepaskelbė bendradarbiavimo pradžios su „id Software“, tačiau tai turėtų įvykti netolimoje ateityje.

1 Komentaras

  1. Mekis parašė:

    Kazin ar gales jie daug to raytracingo ideti i sita zaidima, nes numus fps. O be geru fps neisivaizduoju tokio zaidimo.

Parašykite komentarą

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.