„RX Vega“ išskirtinė „Rapid Packed Math“ funkcija leis padidinti spartą
Po oficialaus „RX Vega“ vaizdo plokščių pristatymo paaiškėjo, kad AMD architektūra palaiko „Rapid Packed Math“ savybę, kuri leidžia keletą scenos objektų apdoroti naudojant mažesnį tikslumą. Tai pasiekiama pakeitus slankiojančio kablelio algoritmą iš 32 į 16 ir perpus sumažinus užklausai pateikiamus skaičiavimus.
AMD teigia, kad toks būdas padidina spartą. Visgi, to pasekmė – sumažėjęs tikslumas ir vaizdo kokybės sumažėjimas, tiesa neapibrėžtos formos. Kol kas neįmanoma paaiškinti ar skirtumą tarp fp16 ir fp32 bus įmanoma pastebėti plika akimi, tačiau žaidimų kūrėjai, įskaitant „Bethesda“ su „Ubisoft“, jau suskubo patvirtinti apie „Rapid Packed Math“ palaikymą tokiuose žaidimuose, kaip „Wolfenstein 2“ ir „Far Cry 5“. Šios savybės palaikymu susidomėjo ir „Futuremark“, ruošianti specialią sceną pavadinimu „Serra“, kurioje RX Vega 64 su aktyvuota „Rapid Packed Math“ funkcija padidino spartą nuo 44 fps iki 50 fps.
Savo ruožtu „nVidia“ kol kas nepaskelbė planuojanti įvesti šios savybės palaikymo. Be to, tai aparatiniu lygmeniu palaikoma funkcija, todėl ji lieka išskirtinė „Vega“ architektūros vaizdo plokštėms.
Nu va, ir Vega gal but suras savo pamesta sparta 😀
Frontier Edition neturi Rapid Packed Math jeigu ką 🙂