„Ryzen 5“, 2+2 ar 4+0?
Kai paaiškėjo „Ryzen 5“ CCX kompleksų konfigūracijos, ne vienam kilo klausimas, kodėl AMD nusprendė kiekviename komplekse atjungti po du branduolius ir naudoti 2+2 konfigūraciją? Taip galimai išaugs vėlinimas dviem kompleksams bendraujant tarpusavyje. Todėl 4+0 konfigūracija atrodytu daug paprastesnė ir efektyvesnė. Priminsime, kad AMD dabar turi lustus tik su dviem CCX kompleksais, o norint gauti mažesnį branduolių skaičių reikia atjunginėti resursus.
Kadangi CCX kompleksų konfigūracijos kelia daug klausimų į šią nežinomybę pasinėrė „HardwareUnboxed“ kolektyvas. Jie žaidimuose išbandė dvi „Ryzen“ konfigūracijas: 2+2 ir 4+0. Galime trumpai pasakyti, kad 4+0 konfigūracija turi minimalų pranašumą prieš 2+2, bet jis nėra esminis. Kiek skiriasi sparta pamatysite video.
is kart uzbegsiu uz akiu ir pasakysiu, kad testuoti reikejo tik tuos zaidimus, kurie turejo keistu lagu del tu bloku. Nes tuose zaidimuose kur atskiri PSU blokai nebuvo problema, tai akivaizdu, kad testas nieko neparodys. As kaip isivaizduoju, jeigu yra threadai ir ju svoriai kinta, juos turi optimizuoti, ir tada operacine procesus permetineja skirtingiems branduoliams, kai procesas permetamas and kanalo priklausancio skirtingam blokui, atsiranda permetimo lagas. Jei procesu svoriai tvarkingi (per daug nekinta ir nesokineju ju apkrovos) tai tokiu permetimu mazai ir rezultate ju nera. Tad vien is teorines puses patestuoti kelis zaidimus yra nesamone. Kadangi pries tai testuota daug, reikia imti pagrinde tik problematinius zaidimus, ir idomumo deliai gal koki viena neproblematini. Ir ziurint siuos testus mano akis nemato, ar cia tie problematiniai zaidimai ar ne? Jei cia zaidimai ne problematiniai, tai sis testas kaip ir nedaug vertas. Visa esme yra butent problematiniai zaidimai/programos.
Man butu idomiausia matyti si testa su tiesiog didele imtimi naujausiu ir kiek senesniu zaidimu, iskaitant visus „problematinius“, kad matytusi bendras vaizdas. Per review’us buvo pritestuota su tiek skirtingu motkiu, uefi, atminciu ir t.t., kad apskritai klausimas, ar galima isskirti problematinius zaidimus kaip po tokius.
buvo keli, dabar nepamenu. Ten ir buvo diskusija kilusi del keliu zaidimu, kur sparta buvo mazesne negu prognozuota, ir kiek pamenu, pradeta kaltinti ar tai windozus, kad nepalaiko SMT ar dar kazka. Paskui tik paaiskejo, kad cia del Ryzeno CPU skirtingu bloku.
Reikia laukti kada normaliai RAM’ų palaikymą sutvarkys tada bus aišku kas kur ir kaip.
Tą aš jau vakar čia papostinau 😀
Kažkaiptai sunku patikėti, kad ram greitis taip smarkiai įtakoja ryzen žaidimuose. Plius dar lyginamas 5Ghz vs 4Ghz cpu. Nu reikia sulaukti daugiau paliginimų.
Reikia sulaukti kada kas RAM 4000+MHz išspaus ant ryzen ir tada pažėt rezultatus 😀
Gali buti toks niuansas, kad „Infinity Fabric“ efektyvumas priklauso nuo RAM greicio. O pirmasis dalyvauja CCX’u sujungime.
Taip ir yra, apie tai jau prikalbėta n+k https://www.techpowerup.com/img/17-03-17/481927462be9.jpg Negi jūs tik technews skaitote žmonės? 🙂 Dėl to Ryzen daug geriau didesnis RAM dažnis su didesniais timing’ais, negu priešingai.
Nu as asmeniskai neturiu tam tiek laiko 🙂 Perskaitau koki detalesni architekturos review isejus naujam CPU/GPU ir tiek. Man Ryzen’ai apskritai net nera labai idomu, labiau patinka mazos galiso CPU kaip Core M/Y, ARM etc. …
Žadėjau apie tai rašyt kai buvo info, bet nebeužteko laiko, be to pagalvojau jau ir taip bloga visiem nuo to Ryzen.
Perki Ryzen greitas ramas būtinas.