„Samsung Galaxy Fold3“ savininkai skundžiasi, kad skyla ekranas
„Samsung“ bendruomenės forumuose, „Twitter“ ir „Reddit“ gausu istorijų apie naudotojų problemas, susijusias su „Galaxy Z Fold 3“ ekranu, pradedant įtrūkimais, atsirandančiais be jokios aiškios priežasties, ir baigiant storomis juodomis linijomis, atsirandančiomis sulenkime ir pamažu vis labiau ryškėjančiomis. Beveik visi naudotojai teigia, kad šios problemos kilo ne dėl atsitiktinių kritimų, smūgių ar agresyvaus naudojimo.
„Galaxy Z Fold 3“ buvo išleistas 2021 m. rugpjūtį, „Samsung“ teigė, kad ekraną galima sulenkti 200 000 kartų, o tai reiškia 100 sulenkimų per dieną penkerius metus. Tačiau daugelis savininkų tvirtina, kad tai toli gražu neatitinka tikrovės. Vienas „Reddit“ naudotojas teigia telefoną atidaręs tik 2-3 kartus per savaitę, bet jo telefonas įtrūko išilgai centrinio sulenkimo po 15 mėnesių atsargaus naudojimo. Kitas tą pačią problemą patyręs asmuo teigė, kad „Samsung“ už negarantinį remontą paprašė 800 JAV dolerių.
Net ir garantiniu laikotarpiu sugedę telefonai gali kainuoti naudotojams, jei „Samsung“ nuspręs, kad tai įvyko ne dėl programinės ar techninės įrangos defektų. Vienas asmuo pasakojo, kad jo „Fold3“ telefono užlenkime vos po trijų mėnesių atsirado įtrūkimas, tačiau „Samsung“ už remontą prašo 700 dolerių, nes bendrovė teigia radusi smūgio vietą ir negyvus pikselius, atsiradusius dėl kritimo, kurio, kaip tvirtina savininkas, niekada nebuvo.
kodėl šitą š vis dar gamina tai nesuprantu, rollable tai dar suprasčiau, tikrai yra perspektyvos, bet cia tai.. neduok dieve dvi dienas nagų nesikarpei ar kietesnė dulkė nusėdo ne vietoje ko pasekoje patį dulkina samasungas
as jau patyres, kad samsung servisas yra sudiniausio imanomo lygio 😀 jie suvercia vartotojui kalte, kad ekrane isdege pikseliai, kad suluzo ekranai 😀
Kažkaip sierdca čiujiet, kad ši technologija dar nėra išdirbta ir po intensyvaus lankstymo net su naujos kartos įrenginiais bus problemų. Viena iš priežasčių, kodėl skippinau Flip 4.