„Sony“ apie „PlayStation 4 Pro“ architektūrinius patobulinimus

„Sony PlayStation 4 Pro“ anonso metu daugelis žaidėjų, turėdami galvoje naujo produkto pritaikymą 4K žaidimams, buvo nusivylę atnaujintos konsolės specifikacijomis. „Sony“ kalbėjo, kad PS4 Pro turės naują AMD APU, kurio palaikomų savybių neturi net atnaujinta „Polaris“ architektūra. Tai reiškia, kad atnaujintos geležies atneštas realus spartos prieaugis yra didesnis už tą, kurį sudaro vien tik 2,3 karto išaugusi skaičiuojami GPU galia.

Siekiant išvengti suderinamumo problemų su senesniais PS4 žaidimais, PS4 Pro užprogramuotas taip, jog ne tik sumažintų savo taktinius dažnius, bet ir atjungtų papildomus 18 GCN blokų, tuo pačiu sumažinant savo apetitą elektros energijai. Naujoji konsolė taipogi gavo 1 GB DDR3 atminties, kuri bus naudojama operacinei sistemai ir nekritinio lygio aplikacijoms, atlaisvinant 1 GB GDDR5 atminties žaidimų poreikiams. Realybėje žaidimų kūrėjai savo reikmėms gaus 512 MB daugiau atminties. Tai siekia 10 % prieaugį lyginant su originaliu PS4.

Perėjimas prie „Polaris“ architektūros leido įgauti Delta Colour Compression (DDC) technologiją, leidžiančią padidinti realų GPU atminties pralaidumą, sumažinant reikiamą atminties pralaidą norint užbaigti atitinkamas užduotis. Sudėjus tai su pagreitėjusia GDDR5 atmintimi, PS4 mato didžiulį šuolį atminties pralaidumo srityje. Taipogi „VooFoo“ studija, „Mantis Burn Racing“ kūrėja,  atskleidė, kad PS4 geba užbaigti ne dvi, bet vieną 16-bit slankiojančio kablelio užduotis. „Sony“ papildomai patvirtino, kad nuo šiol 32 bitų operacija gali būti išskaidyta į dvi 16-bitų, tuo pačiu metu apdorojant dvi užduotis vietoje vienos, tiesa, prarandant dalį tikslumo. Neabejotinai tai yra didelis iššūkis žaidimų kūrėjams, kuriems ne tik prireiks laiko įvaldyti šį metodą, bet ir paieškoti, ar savo bibliotekoje jie turi užduočių, kurios gali būti užbaigtos pritaikius mažesnį tikslumą.

ps4vsps4pro

4 Komentarai

  1. Minde parašė:

    Kaip programuotjas nesupratau stai ko: „Siekiant išvengti suderinamumo problemų su senesniais PS4 žaidimais, PS4 Pro užprogramuotas taip, jog ne tik sumažintų savo taktinius dažnius, bet ir atjungtų papildomus 18 GCN blokų, tuo pačiu sumažinant savo apetitą elektros energijai. “

    Nebent zaidimo variklis taip gaidiskai padarytas turi buti, kad zaidimo laikas priklauso nuo gelezies greicio. Teko toki matyti bet ten dar pirmas pentiumas nebuvo isejes.

    • neblogai parašė:

      Ar tikrai taip? Žaidimų laikas nuo geležies greičio juk priklauso dažnai- lyg ir pvz Skyrim buvo pririšta, galbūt net Mafia 3 (?) – konsolių rinkoje man rodos tai įprasta?
      O vienas iš ribojimo pliusų, ar priežasčių- galėtų būti toks ‘prievartinis’ skatinimas žaidimų kūrėjus savo kūrinius tebeoptimizuoti greitam veikimui ant paprasto PS4.

      • Minde parašė:

        tai nebent viena is priezasciu, kodel neina portinti zaidimus i PC. Nesidomejau as tuo labai, zinau tik kad FPS pvz turi didesne prasme CSS, kur ten reiskia dar perskaiciuojama takta. Bet bendrai paemus tai apsurdas. Tai problemu kruva ir paskui workaroundai prasideda, kad reikia dirbtinai mazinti galia. Galingesnio procesoriaus salutinis produktas turi buti tik greiciau apdorojamas frame’as. Cia mazdaug jei proco galios atsiranda laisvos, tai vietoj 3 varnu astiranda penkios ? Na uzdek limita, kad max varnos penkios ir problema isspresta. Tai speju nera limito, ir su galingesniais resursais 100 varnu bus. Cia as labai supaprastintai su tomis varnomis. Ryzkiai su konsolemis visad resursai siknoje buvo, tad zodis limitas ar uztenka buvo tabu…

  2. BC00 parašė:

    Taip, skamba pakankamai neįprastai… Galbūt kažkaip susiję su atskiromis naujomis GCN savybėmis… Bent PC pasaulyje tai seniems titles suktis kaip ir netrugdo.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.