„Tesla“ automobiliai dega Floridoje, nes buvo apsemti per uraganą
Kaip pranešė „CBS News“, mažiausiai du „Tesla“ užsidegė Floridoje, kai per uraganą „Idalija“ lydėjusį potvynį buvo panardinti į sūrų vandenį. Vienas iš dviejų automobilių užsidegė, kai jį užliejus vandeniui Pinellaso apygardoje vilko ugniagesių komandos. Dėl šių incidentų Palm Harboro ugniagesių departamentas išleido patarimą visiems elektromobilių savininkams, prašydamas išvaryti savo elektromobilius iš garažų, jei jie pateko į sūrų vandenį.
Pasak departamento, elektromobilių ličio jonų akumuliatoriai gali užsidegti, jei jie buvo veikiami sūraus vandens. Todėl asmenys, kurių elektrines transporto priemones apgadino vanduo, dėl savo saugumo turėtų jas perkelti į aukštesnę vietą. Šis įspėjimas taikomas ne tik elektriniams sedanams, sunkvežimiams ir visureigiams, bet ir mažesnėms bei lengvesnėms elektrinėms transporto priemonėms, pavyzdžiui, golfo vežimėliams, motoroleriams ir dviračiams, kurie taip pat turi įkraunamas ličio jonų baterijas.
Departamentas taip pat patarė žmonėms nevažiuoti elektromobiliais per sūrų vandenį, nes druskos likučiai akumuliatoriuose gali tapti laidininku tarp akumuliatoriaus elementų ir sukelti gaisrą. Druska didina gaisro pavojų visų tipų elektra varomiems automobiliams, tačiau didesnės transporto priemonės yra jautresnės nei el. dviračiai, nes jų akumuliatoriai turi daug daugiau elementų. Rizika kyla ir įkraunamiems hibridiniams automobiliams (PHEV), nes juose taip pat yra ličio jonų akumuliatorių.
Verta paminėti, kad „Tesla“ taip pat įspėja naudotojus nevairuoti į skendusių elektromobilių. Vietoj to bendrovė rekomenduoja tokias transporto priemones vilkti arba pervežti į vietą, esančią bent 15 m atstumu nuo statinių ar kitų degių medžiagų, pavyzdžiui, kitų automobilių ir asmeninio turto, o savininkams pataria susisiekti su savo draudimo paslaugų teikėju. Tačiau patarime nepateikiama konkrečios informacijos apie papildomą riziką, kurią kelia sūrus vanduo.
Tesla elektra
tesla zalia
Pyst gavo druskos (ar vandens)
Teslos nera
Tas pats su visomis markėmis, net VDV. Ypač kai OPEL variklio ECU kišo tarp bamperio ir posparnio… Dabar daugiaaukščiame parkinge požeminiuose aukštuose žmonės kenčia dėl drėgmės, jau ne pirmam ECU nusprogo, tai visi žiūri į ten tvyrančia drėgmę. Su statytoju neina dėl garantinių susitarti, matai per sub įmones viskas daryta, tai per jas tampytis reikia…
Youtube seku kanalą kur į 1940m jaguarą kišo teslos vidurius taip pat ir bateriją:
https://www.youtube.com/@SuperfastMatt
[kažkuriam senesniam video pasakojo]
kad per teslos bateriją cirkuliuoja aušinimo skystis tam, kad didelės iškrovos metu [pvz. greit akseleruojant] ataušintų bateriją. Tai man kažkaip keista kaip į sandarią sistemą dar kiti skysčiai patenka?
čia apie tą sistemą rašo plačiau:
https://electrek.co/2019/10/21/tesla-patent-cooling-system-powerwalls/
Panašu kad vanduo tesloje rado silpnų vietų 😀