„The Witcher“ prodiuseris kaltina amerikiečius dėl mažėjančio žiūrovų skaičiaus ir supaprastinto siužeto
Praėjusių metų spalį H. Cavill‘as paskelbė, kad palieka „The Witcher“, nors buvo visuotinai giriamas už Geralt‘o vaidmenį. Atrodė, kad jo sprendimą pasitraukti lėmė jo sugrįžimas į Supermeno vaidmenį, kuris, be epizodinio vaidmens filme „Juodasis Adomas“, taip ir liko neįgyvendintas, buvo pranešimų, kad jam nepatiko, jog serialas pernelyg nutolo nuo knygų. Taip pat buvo teigiama, kad kai kurie serialo scenaristai atvirai nemėgo Sapkowski‘o romanų.
Interviu lenkų svetainei „Wyborcza“ (jį išvertė „Witcher“ gerbėjų svetainė „Redanian Intelligence“) Baginski‘s teigė, kad siužeto punktų supaprastinimas dažnai yra būtinas, kai „serialas kuriamas didžiulei masei žiūrovų, turinčių skirtingą patirtį, iš skirtingų pasaulio dalių, o didelė jų dalis yra amerikiečiai“.
Būna atvejų, kai siužeto pakeitimus lemia tai, ko negalima pakeisti, pavyzdžiui, aktorius suserga, tačiau Baginski‘s sakė, kad su panašiu suvokimo bloku amerikiečių auditorijoje susidūrė prieš daugelį metų, kai bandė kurti „Hardkor 44“ – Varšuvos sukilimo versiją.
„[Bandžiau] paaiškinti: vyko sukilimas prieš Vokietiją, bet rusai buvo anapus upės, o vokiečių pusėje buvo ir karių iš Vengrijos ar Ukrainos“, – sakė Baginski‘s laikraščiui „Wyborcza“. „Amerikiečiams tai buvo visiškai nesuprantama, per daug sudėtinga, nes jie užaugo kitame istoriniame kontekste, kur viskas buvo sutvarkyta: Amerika visada yra gera, o kiti yra blogiukai. Ir nėra jokių komplikacijų“.
Baginski‘s vis dėlto sakė, kad siužetų supaprastinimas buvo skausmingas ir scenaristams, ir jam pačiam, tačiau „aukštesnio lygio niuansai ir sudėtingumas turės mažesnį diapazoną, nepasieks žmonių. Kartais tai gali nueiti per toli, bet mes turime padaryti tokius sprendimus ir juos priimti“.
Tai ne pirmas kartas, kai Baginski‘s išskiria didelę demografinę grupę. „Kotaku“ atkreipia dėmesį į interviu, kurį jis davė Lenkijos „YouTube“ kanalui „Imponderabilia“, kuriame prodiuseris dėl prasto antrojo „The Witcher“ sezono žiūrimumo kaltino mažai dėmesio sukaupusį jaunimą, užaugusį prie „TikTok“ ir „YouTube“. „Kalbant apie laidas, kuo jaunesnė publika, tuo mažiau svarbi siužeto logika“, – sakė jis, pažymėdamas, kad jaunimas labiau linksta į „tiesiog emocijas“.
Atrodo, kad Baginski‘s dalijasi panašiais jausmais kaip ir Ridley Scott‘as. 2021 m. „Blade Runner“, Alien“, „Gladiator“ režisierius dėl prastų filmo „The Last Duel“ pajamų kaltino apatiškus tūkstantmečio kartos (millennials) asmenis ir „jų su**stus mobiliuosius telefonus“ (their f**kin cellphones).
Skirtumas tik tas, kad ‘The Last Duel’ yra normalus filmas, o 3 Witcher’io sezonas yra visiskas garbage’as 🙂
O man trečias sezonas neatrodo blogas. T.y.- turbūt geresnis nei antras, kurio tiesiog nepamenu (pirmą sezoną aš, kaip keistesnio kino mėgėjas, mėgstu dėl visiškai perpainioto pasakojimo būdo:) ) . Beje, S03E05 serija, ir The Last Duel filmas yra labai panašūs, nes beveik vienodai pasakojami: iš pradžių papasakojama viena versija, tada visa istorija išplečiama kitais įvykiais ir kita perspektyva. Ir man pačiam žiūrėti Witcher S03 visai patiko, nepaisant nuo antro sezono žiūrėjimo jau beveik visiškai užmirštų nepagrindinių veikėjų, ir ypač neįdomios jų politikos. Iš silpnų vietų, [SPOILER] sakyčiau nerimtas buvo burtininkų/ių frakcijos nukariavimas pasiunčiant į jų tvirtovę ~50 karių.. na ir Sirės klaidžiojimas po dykumą buvo ilgokas. Bet pagrindinių veikėjų arka man atrodė pakankamai gera.
Tačiau nežinau, gal yra didelės bėdos su Witcher perteikimu iš knygų į ekranus. Gal tai sužinosiu, jei kita knygų serija skaitymui bus Witcher. Tačiau niekaip nemanau, kad knygų turinys S01-S03 yra sumaltas, sugadintas, politiškai ‘ištaisytas’ baisiau, nei neseniai skaityta+ žiūrėta The Wheel of Time serija, ar pvz dabar naujai išleistas ‘The Silo’.
Treciam sezone nematau nieko gero: world’as/atmosfera neitikina, normaliai vaidina turbut tik Cavill’as, daug CGI yra cringe worthy, nuo knygu nutoles siuzetas yra be rysio, „humoras“ toks, kad geriau jo nebutu. Pirmas sezonas buvo normalus (visgi nieko ypatingo), bet sitas trecias – visiskai tuscias ziuralas man asmeniskai.
Jeigu kazkam patiko – puiku. Rasau tik uz save 🙂 Realiai tai gaila, nes Witcher’io IP yra turtingas, su atitinkamais resursais ir komanda is jo potencialiai galetu buti padarytas show prilygstantis Game of Thrones (pirmiems 5 sezonams xe xe), na bet yra kaip yra.
Witcher’i ar Wheel of Time lygint su Silo, tas pats, kas zapa lygint su S klases mersu 😀
Jei apie visas šitas knygas/serialus: kaip sakiau, Witcher knygų aš neskaitęs, serialas mano nuomone visai neblogas. WoT knygos- kaip ir dauguma Scifi/fantasy, ne literatūros šedevras, tačiau pasaulis stipriai turtingas, su begale įsimintinų veikėjų. Serialas.. atrodo gerai, tačiau jo kūrėjai buvo labiau linkę perrašyti tų turtingų knygų įvykius ir veikėjus, ir prikurti naujo žemos kokybės filerio, nei naudoti tai kas yra knygose. Silo- tas pats. Esu pilnai perskaitęs tik pirmą knygą, ir joje tikrai gerų kvailysčių pasitaiko, tačiau veiksmas skaitosi neblogai. Bet seriale vis tiek reikėjo viską prikeitinėti, prikurti naujų įvykių ir vietovių, nereikalingai įvesta nauja frakcija. Vietoje darymo 1 knyga=1 sezonas (kas būtų tobulas kiekis per sezoną papasakotų įvykių), seriale tik knygos pradžia, o toliau- bile kas.
Taigi po viso šito- man tikrai sunku suprasti, ką siūlai laikyti mersu, o ką- zapu 🙂 Gal tik Sapkovskio knygos- mersas?
As knygu su filmais/serialais niekad nelyginu, nes a) tai per daug skirtingi formatai lyginimui (panasiai kas lygintum eilerasti su paveikslu) ir b) filmai/serialai yra knygu adaptacijos, kas is esmes juos padaro knygu interpretacijom, kurias reiketu vertint kaip atskira kurini. Tai kas del lyginimo su knygom nieko nepasakysiu.
Zapas tai yra Witcher’io serialas (bent jau 2 ir 3 sezonai, ypac 3), o mersas – Silo serialas. Pas Silo viskas (cast’as, world’as, character’iai, vaidyba, kinematografija, siuzetas) daug aukstesnio lygio, nei Witcher S2/S3 ar tuo labiau Wheel of Time, bei Rings of Power. Man asmeniskai, visi trys pastarieji yra generic fantasy show asset’u kratinys, pritemptas prie source material naudojant modernizuota stiliu, kas juos padaro vienkartiniu, pavirsutinisku, identiteto stokojanciu kontentu be jokio meninio ar emocinio impact’o.
Skonio reikalas is kitos puses. Galbut sitie show tiesiog ne man, o jauniem zmonem, kurie ten pusiau ziuri, pusiau telefona scroll’ina 🙂
Man rodos šitas visas serialas yra kūriamas idėti LGBT mėšlą, o ne kažka normalaus sukurti. Man pirmas sezonas dar dar, bet po to tokia generic fantasy BS, LGBT ir tiesiog prodiuserių negebėjimas rašyti siužeto visiška nužūdė šitą IP. Dar pažiūrau Blood Origin, tai gerai, kad ginklo po ranka nebuvo. Nebent man kažkas gali paaiškinti, kaip tokie produsieriai gauna darbo vietas, kurie visiškai jokio talento neturi ir nužudo projektus, kurie milijardus galėtų sukrauti, jeigu bent kažkas su biški smegenų juos darytų.
Knygų neskaičiau, bet užbaigiau witcher 3 žaidimą su vaisiais dlc.
Serialo 1 sezonas idomus, antras blankokas, trecias visai nieko (išskyrus 2 paskutines serijas kurios galėjo būti sutrauktos į 1). Cavillo istorija jau kitas reikalas.
antras sezonas ziauriai nuvyle, tai sakot trecia verta ziureti?
Kernelis daug jau pasakė tiesos, na, bent jau mano nuomone atitinkančios. Žiūrėjau 3 sezoną vien dėl to, kad pažiūrėti, ar tikrai taip blogai (antros sezono pusės dar nemačiau). Man visiškai nepatiko, nuo dialogų, įvykių sekos ar kovos scenų. Atrodo, lyg kokių studentų darbas paskutinės nakties, nėra to sklandumo, kad įvykiai natūraliai rutuliojasi.
Knygas skaičiau, ten irgi jos nėra tobulos, bet gan normalios.
Kadangi beveik niekada nežiūriu filmų trailer’ių, tai The Last Duel nustebino, kas retai įvyksta, bet be netikėtumo faktoriaus ten daugiau kažko gero ir nėra, o dar 3 kartus rodyti tą patį ir tikėtis kad žiūrovams patiks naivu iš Ridley Scott pusės.