Tyrimas atskleidė, kad 83 % mobilių žaidimų žlunga per pirmus trejus metus po išleidimo
Kūrybinių rinkos tyrimų bendrovė „Atomik Research“ apklausė 500 kūrėjų JAV ir JK ir atkreipė dėmesį į ne itin gerą mobiliųjų žaidimų pramonės tendenciją. Ataskaitoje „Geri žaidimai nemiršta“ (Good Games Don’t Die) teigiama, kad 83 proc. mobiliųjų platformų žaidimų žlunga per trejus metus, o 43 proc. net neišgyvena kūrimo etapo ir yra atšaukiami prieš išleidimą.
Ataskaitoje teigiama, kad 76 % mobiliųjų žaidimų didžiausias pajamas pasiekė per pirmuosius metus, tačiau tik menki 4 % gali pasiekti tokį patį rezultatą per antruosius metus. Nekantrūs atsitiktiniai naudotojai, žaidžiantys mobiliuosiuose įrenginiuose, nėra vienintelė šios tendencijos priežastis, nes tik mažuma kūrėjų, atrodo, yra pasirengę taikyti tinkamą „gyvų“ žaidimų paslaugų metodą.
Tyrimų bendrovė „Atomik Research“ nustatė, kad daugiau nei pusė mobiliųjų įrenginių kūrėjų savo žaidimuose teikia „gyvąsias“ paslaugas, tačiau 38 % jų neišleidžia reguliaraus turinio ar atnaujinimų. Mažiau nei pusė kūrėjų kas mėnesį išleidžia savo žaidimų atnaujinimus, o praėjus septyneriems metams nuo žaidimų išleidimo tik 5 % žaidimų sulaukia pratęsto palaikymo.
Nesėkmingų naujų žaidimų projektų skaičius yra stulbinantis, tačiau 78 % kūrėjų vis dar nori dirbti su naujais projektais. Daugiau nei trečdalis apklaustų kūrėjų teigė, kad kurti naujus mobiliuosius žaidimus juos stabdo neapibrėžtumas pramonėje, o 30 proc. jų mano, kad dabartinė rinka yra pernelyg sudėtinga, kad suteiktų pagrįstą sėkmės galimybę.
Ataskaitoje teigiama, kad du trečdaliai mobiliųjų žaidimų studijų neseniai atleido darbuotojus, sumažino jų skaičių arba apkarpė biudžetą, o 29 % kūrėjų sumažino ir vartotojų pritraukimo biudžetą. Bendrovės „SuperScale“ generalinis direktorius ir įkūrėjas Ivan‘as Trancik‘as pareiškė, kad žaidimų pramonė išgyvena itin nepastovius laikus, o į mobiliuosius įrenginius orientuotų įmonių rezultatai tampa vis labiau neigiami.
Naujausi komentarai