Veiksmingas affiliate marketingas – kaip jis veikia?

Partnerių arba affiliate rinkodara – rezultatais pagrįsta rinkodaros strategija, kai įmonės/verslas moka komisinius už konversijas arba pardavimus. Esmė slypi tame, kad tas konversijas ar pardavimus pritraukia partnerių (vadinamųjų afiliatų) tinklas. Ant tokio verslo modelio pastatyta daugybė didelių, milijardinių imperijų. Tačiau ar ji veiksminga šiomis dienomis ir kokiose srityse gali būti verta ją įdiegti?

Affiliate marketingo efektyvumas skirtingose nišose

Partnerių rinkodaros stiprybė – jos universalumas pritaikant modelį įvairiose nišose.

Nesvarbu, ar tai būtų technologijų, grožio produktų, sveikatingumo sektorius, afiliatai gali pasinaudoti savo kompetencija nišoje ir veiksmingai reklamuoti produktus, daryti asmeninius pardavimus ar įtraukti reklamuojamą produkciją į savo asortimentą.

Pavyzdžiui, technologijų tinklaraštininkai gali gauti nemažai pajamų rekomenduodami naujausius prietaisus ar programinę įrangą. Na, o gyvenimo būdo nuomonės formuotojos gali reklamuoti grožio ar namų priežiūros reikmenis.

Partnerių rinkodarą įmanoma suderinti su SEO

Didelis affiliate rinkodaros privalumas – natūrali sinergija su kuriamu turiniu ir optimizavimu paieškos sistemoms (SEO).

Kurdami vertingą, SEO optimizuotą turinį, kuris būtų gerai reitinguojamas paieškos sistemose, partneriai gali pritraukti verslui tikslinę auditoriją.

Informatyviose produktų apžvalgose, vadovuose ir tinklaraščių įrašuose galima subtiliai įtraukti partnerių nuorodas, taip generuojant susidomėjusį, kokybišką srautą, ir didinant pardavimus.

Pavyzdžiui, aukštą reitingą turintis tinklaraščio įrašas apie „Geriausias lauko kepsnines“ gali sėkmingai reklamuoti susijusius prieskonius, kepsnių valymo priemones“ ir ne tik.

Socialinių tinklų asmenybių įtraukimas

Mūsų dienų pasaulyje į partnerių rinkodarą verslas labai nori įtraukti nuomonės formuotojus, geriau žinomus influencer‘ių pavadinimu.

Tokiose platformose kaip Instagram, TikTok ar YouTube, daug sekėjų turintys influencer‘iai gali patraukliai reklamuoti produktus savo auditorijai, todėl jų įsitraukimo ir konversijų rodikliai gali būti labai aukšti. Gerai tai, kad tokiu būdu galima gana pigiai gauti reklamas iš micro influencer‘ių, kurie sutiktų dirbti tik už procentą nuo pardavimų arba mažesnį mokestį. Didesnį žinomumą turintys nuomonės formuotojai tuo, įprastai, nesidomi.

Autentiškas ryšys tarp soc. tinklų asmenybių ir jų sekėjų prideda patikimumo produktų rekomendacijoms, tad žmonės labiau linkę pasitikėti.

Glaudus ryšys su e-komercija

Elektroninė prekyba tampa vis svarbesnė šiuolaikiniams vartotojams. Dauguma affiliate tipo sandorių įvyksta nebe realiame, o virtualiame pasaulyje.

Įmonės dažnai gauna didelę naudą dėl to, kad pasirenka partnerių rinkodarą. Partneriai gali nukreipti srautą į el. parduotuvę ir taip padėti padidinti pardavimus nenaudojant tradicinės reklamos.

 

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.