„Vision Pro“ gali būti labiausiai neremontuotinas „Apple“ produktas
Pasak populiaraus „YouTube“ kanalo „Phone Repair Guru“, „Vision Pro“ galima atidaryti be problemų, kai tik šiek tiek pasipraktikuosite, tačiau „Apple“ sąmoningai apsunkino trečiųjų šalių remonto dirbtuvių ir „pasidaryk pats“ entuziastų galimybes iš tikrųjų pakeisti bet kokią sugedusią aparatinę įrangą.
Kaip ir daugumoje kitų „Apple“ produktų, kiekviena „Vision Pro“ dalis yra serijinė, o tai reiškia, kad įrenginys neveiks, jei pakeisite bet kurią iš jų net originalia „Apple“ aparatine įranga.
YouTuberis išbandė įrenginio pataisomumą pakeisdamas jo biometrinius duomenis palaikantį ekraną originaliu „Vision Pro“ ekranu iš kito įrenginio, tačiau nepavyko pasiekti, kad akiniai veiktų su nauja aparatine įranga. Tuomet jis pabandė tą patį padaryti su ausinių jutikliais ir „Persona Display“ ekranu, tačiau nustatė, kad jie taip pat yra užblokuoti programine įranga ir negali būti pakeisti tomis pačiomis dalimis iš kito „Vision Pro“.
Įdomu tai, kad „Phone Repair Guru“ išvados prieštarauja neseniai pasirodžiusiam „iFixit“ vaizdo įrašui, kuriame teigiama, kad nė viena „Vision Pro“ dalis nėra užblokuota programine įranga, o tai reiškia, kad jas galima keisti tarp dviejų įrenginių be jokių funkcinių problemų.
Planned absolesence. Kaip važiuojančios batarkės. Arba nieko neturėsi, nesugebėsi pats susiremontuoti ir būsi laimingas.
Na, ir koks gi ‘važiuojančios batarkės’ planned absolesence? :)) Net ir NCM baterijos atlaiko 1000+ ciklų iki talpa sumažėja 20% (1000 ciklų po 250km yra 250 tūkst. km- daugiau, nei dauguma auto nuvažiuoja per gyvenimą). O vis plačiau naudojamos (ir dar pigesnės bei nedegios) LFP su 80%+ talpa atlaiko ir 3000-5000 ciklų..
Bet aišku, būna, kad iš tūkstančių elementų, kuris elementas baterijoje nušoka. Tai taisymas yra jį surasti, pakeisti (paties elemento vertė- keli eurai), ir važiuoti su ta pačia baterija toliau. Tą daro ir garantinis baterijos ‘keitimas’, ir nepriklausomi taisytojai.
Neremontuoja ir modulių blogų niekas nekeičia, o keičia visą batereiką. Tesla savo model 3, kad visokie auksarankiai nekištų nagų prie baterijos išviso į specialia terminę epoksidkę bateriją įlieja. Model S baterija buvo remontuojama, modulinė ir tasla pamatė, kad visokie pradėjo kišti nagus ten, tad model 3 ištaisė šitą dizaino problemą. O senos baterijos yra utilizuojamos.