VW gavo tiek daug elektromobilių užsakymų, kad juos teks vykdyti iki metų pabaigos

„Volkswagen“ generalinis direktorius Herbert Diess laikraščiui „Financial Times“ sakė, kad įvairiuose regionuose elektromobiliai iš esmės yra išparduoti. „O Kinijoje jų paklausa tikrai įsibėgėja“, – pridūrė H. Diessas. „Volkswagen“ yra kelių gerai žinomų automobilių prekės ženklų, įskaitant „Porsche“ ir „Audi“, taip pat Čekijos gamintojo „Škoda Auto“, patronuojančioji bendrovė.

Leidinio ataskaitoje pažymima, kad 2022 m. pirmąjį ketvirtį „Volkswagen“ visame pasaulyje pardavė 99 000 elektromobilių. Palyginimui, „Tesla“ savo naujausioje pelno ataskaitoje nurodė, kad per pirmąjį šių metų ketvirtį pardavė 310 048 automobilius. D. Diess teigė, kad „Volkswagen“ vien Vakarų Europoje turi apie 300 000 užsakymų elektromobiliams, tad visus esamus užsakymus bus sunku įvykdyti metų galo.

Pastaruoju metu dėl pandemijos sukeltų tiekimo grandinės problemų ir mikroschemų trūkumo buvo šiek tiek sudėtinga įsigyti elektromobilių ir apskritai naujų transporto priemonių. Tačiau kai kurie automobilių gamintojai nelaukia, kol sąlygos pagerės. Pavyzdžiui, „Ford“ nusprendė toliau tiekti rinktinius modelius su trūkstamais komponentais ir pažadėjo juos sumontuoti vėliau, kai jų bus lengviau gauti. Tuo tarpu BMW nusprendė pristatyti pasirinktus modelius be informacijos ir pramogų sistemos jutiklinio ekrano funkcijos ir grąžino pirkėjams pinigus už trūkstamą funkciją.

12 Komentarai

  1. adex parašė:

    Atsakyma kodel taip yra galime pamatyti kiekvienoje degalineje 😀

  2. EgidijusL parašė:

    Kas ant stogų saulės elektrines turi, su EV pliuse neblogam sėdi, ypač jei EV skirtas po miestą trintis (iš rajono į didmiestį darban). Šiaip Audi Q4 EV kiti laukia nuo rugsėjo ir dar labiau atidėjo, nes jie nesutinka krutų LED farų atsisakyti (trukumas) ir kitų navarotų. Lyg su mažesnėm baterijos talpon užsakymus priiminėja, bet jau su talpesnėm Q4 neužsisakysi…

    • StrelokRTX parašė:

      Nu nežinau, kai skaičiau atsipirkimo laiką saulės panelių su valstybinė parama tai kokie 8 metai gavos. Taip pat EV brangesni negu ICE. Prieš metus pirkau tai skirtumas 10k eur buvo. Kas šiuo metu būtų 5000 L benzo. Dar neatmetus kiek elektra kainuotų krauti. Vienu žodžiu jeigu nedirbi taksistu nelabai matau aš to atsipirkimo.

      • ToBeX parašė:

        8 metai atsipirkimas yra kažkas WOW, jei būtų tik kokie 15-20 jau būtų gerai. O dėl 5000L, tai irgi gerai skamba, daug nevažinėju, per mėnesį tik apie 150l~ tai jau po 3 metų elektromobilis kaip ir į pliusą.

      • StrelokRTX parašė:

        Nu ne visai 3 metai. Reikia paskaičiuoti kiek elektra kainuos. Nebent krauni saulėtos dienos metu. Dėl saulės panelių atsipirkimo čia geriausias scenarijus. Labai sunku įvertinti nes tiek nuo gamtos tiek nuo elektros kainos priklauso.

      • EgidijusL parašė:

        Metai atsipirkimas yra kažkas blogo? Namui paskolą ima 20-30-iai metų, o kai saulės elektrinė atsiperka per 8 metus yra pfff… Pamiršai jog EC nereikia alyvos keisti (nebent reduktoriaus, kuriame tikriausiai kas kokius 100k km keičiasi). O dabar bazinė alyva 30% brangs, tiekėjai sako gali būtų jog vėleliau dar daugiau. Taigi, kai varikliui 5l alyvą pirkdavau (kokybišką tiesiai iš oficialaus platintojo) už 32-35€, nuo rudens teks pakloti 60-70€. Per metus nuvažiuoju iki 30k km, tai vos ne du kartus tenka keisti alyvą (pavasaris, žiema). Toliau EV stabdžiai – stabdai daugiausiai varikliu, mažiau dėvisi stabdžiai. Tarkim Q7 vien priekiniai kokybiški stabdžiai 700-900€.
        Viską sumetus, tas 10k brangesnis reikalas nieko nesako, ant kuro šiuo metu daug nusimes. Kalbu tuo atveju, kai turi saulės elektrinę ant stogo. Kitu atveju mano galva mažas atsiperkamumas to EV. Nebent perki kibiriuką, kur saugumo nulis (Zoe) ir gali darbovietėje įsikrauti (apmoka darbdavys), tuomet atsiperkamumas yra ir gyvenant be nuosavos elektrinės.
        Tik tiek, jog operatoriai biznį suka iš „naminių“ elektros gamintojų https://imgur.com/a/QOoXAY6

  3. newdiamond parašė:

    nuosavu namu seimininku „zabava“.
    Paprastam zmogui (gyvenanciam skarbonkej)…cia kaip i jachta ziureti (pirkti ar nepirkti)

  4. Diaxminde parašė:

    Plug-in hibridas optimaliausias ir saugiasias variantas, kas liečia ateities kuro vs elektros kainas ir neprisirišimą prie vieno energijos šaltinio.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.