Ar moderniai „Skylake“ sistemai su SLI reikia sparčios atminties: tyrimas naudojant 3600 MHz „G.SKILL TridentZ“ DDR4 modulius
Testavimas
Naudojame „Core i7-6700K“ procesorių, kurio dažnis fiksuotas 4.2 GHz. Kadangi sistemoje sutalpintos dvi GTX 1070 vaizdo plokštės (galia skųstis neturėtume), stengiamės taikyti maksimalius in-game grafinius nustatymus. Testai kartojami po du kartus, tada išvedamas vidurkis: pirma, „TridentZ“ moduliams dirbant 3600 MHz dažniu, po to sumažinus dažnį iki 2133 MHz. Minimalūs kadrai pateikiami tų žaidimų, kuriuose jie yra pastovūs.
- Procesorius: Intel Core i7-6700K@4.2 GHz
- Pagrindinė plokštė: Asus ROG Maximus VIII Extreme Assembly
- RAM atmintis: G.SKILL TridentZ DDR4 2x 8 GB 3600/2133 MHz CL16/CL15
- Vaizdo plokštė: Asus ROG STRIX GTX 1070 O8G-Gaming + MSI GTX 1070 Gaming X
- SSD kaupiklis: OCZ Vector 150 240 GB
- Maitinimo šaltinis: Corsair AX860i
- Korpusas: Phanteks Enthoo Primo
- Monitorius: Dell U2311H
- Operacinė sistema: Windows 10 Home
Tokius ne gėda žmonėms parodyt būtų 🙂
Kaip Mindaugas minėjo, tam tikromis sąlygomis lieka tik pasigyrimas, brangus pasigyrimas 🙂
https://www.varle.lt/atmintys-ram/gskill-ddr4-16gb-2x8gb-tridentz-3600mhz-cl16-16-16–3301103.html
Kai testavom šiaip dėl įdomumo pabandėm ir 4K Hitmane. Kaip matosi 1080p sparta nuo RAM greitesnio pakilo apčiuopiamai. Perjungus į 4K skirtumas buvo paklaidos ribose, kitaip sakant vidurkis tame pačiame fps per kablelį.
„vaikantis 144 Hz monitorių turinčio žaidėjo tikslą – 144 fps“ aš tai nesivaikau nei tų monitorių nei 144fps, visada naudoju žaidimuose v-sync, 60Hz , kitaip ventiliatoriai triukšmauja, ir dažni kadrų mikrotrūkčiojimai, bent jau pas mane
Turėdamas 144 Hz LCD naudoji V-Sync ant 60 Hz? 🙂