VW kietojo kūno baterijos išlaiko 95 % talpą po 1000 įkrovimo ciklų
Kuriant naujus akumuliatorių elementus labai svarbu užtikrinti atsparumą. Automobilių pramonėje įmonės siekia, kad po 700 įkrovimo ciklų baterijos talpa nesumažėtų daugiau kaip 20 proc. „QuantumScape“ kietakūnis elementas šiuos rezultatus pranoko – po 1000 ciklų bandymo, atlikto „PowerCo“ akumuliatorių laboratorijose Salzgiteryje, jis prarado tik penkis procentus visos talpos.
Automobilių pramonėje tai prilygtų daugiau nei pusei milijono kilometrų (apie 310 600 mylių) važiavimo laiko. „Volkswagen“ teigė, kad kietojo kūno akumuliatorius taip pat atitiko kitus saugumo, savaiminio išsikrovimo ir greito įkrovimo kriterijus.
„PowerCo“ generalinis direktorius Frank‘as Blome‘as sakė, kad rezultatai teikia vilčių ir patvirtina kietojo kūno elementų potencialą, ir pridūrė, kad galutinis rezultatas galėtų būti akumuliatorius su dideliu nuotoliu, kurį galima greitai įkrauti ir kuris sensta lėtai.
Automobilių gamintojai skuba komercializuoti naują akumuliatorių technologijų bangą, kad padėtų pradėti elektromobilių erą. Esami akumuliatorių sprendimai nuėjo ilgą kelią, tačiau kai kurie potencialūs pirkėjai, be abejo, sėdi nuošalyje ir laukia pažangesnių technologijų su geresnėmis specifikacijomis, kad galėtų atsisakyti savo vidaus degimo variklių.
Ilgai veikiančios elektromobilių baterijos galėtų būti paspirtis naujų transporto priemonių pardavimams, tačiau taip pat gali būti nemaža rinka, kurioje senesnius elektromobilius būtų galima modernizuoti efektyvesnėmis kietojo kūno baterijomis. Kai kurie iš pirmųjų elektromobilių šiuo metu jau pradeda rodyti savo amžių. Darant prielaidą, kad visa kita vis dar puikiai veikia, o kaina nėra pernelyg didelė, nėra priežasčių, dėl kurių senesnio elektromobilio nebūtų galima atnaujinti su naujojo amžiaus kietojo kūno baterijų paketu ir patikimai eksploatuoti dar daugelį metų.
700 krovimų x 300km=nuvažiuojamas atstumas 210 tūkst. kilometrų, ir dar kaupiklis lieka su 80% darbinės talpos. Daugumai pirkėjų to užtektų. Bet girdėti apie 5% nusidėvėjimą po 1000 krovimų yra puiku, nes jei atlaiko daug krovimų be talpos mažėjimo, tuomet automobilį galima naudoti dar ir prekybai elektra (kartu gaunasi ir tinklo balansavimas), kraunantis kasdien pigesne saulės/vėjo elektra, ir parduodant didžiumą talpos piko valandomis. Vis tiek vidutinis keliavimo atstumas JK yra gal 25km per diena, JAV- ~50km, pas mus turbūt irgi ne daugiau.
Dar, apie kieto elektrolito baterijas: jei kaina nebūtų daug aukštesnė nei skystų, tai tokios daug geriau tiktų naudotų automobilių su vidaus degimo varikliais pavertimui į elektromobilius. Šiaip pagrindinė bėda paverčiant- nėra daug vietos kur baterijas dėti, o taip pat- tai kad daug dedant perkraunama važiuoklė. Bet iš kieto elektrolito baterijų laukiamas pagrindinis teigiamas dalykas yra didesnė energijos talpa kilograme bei litre- kas išsprendžia abi aukščiau minėtas problemas.
Skaičiukai tik laboratoriniai ir prie idealių salygų.
Samsung fold pirmas išėjo tai reklamavo 100k+ atvertimų EASY bet useriai po mėnesio užvertė internetą su gausybe failų