LCD aplenks Plazma

Atrodo, kad LCD šalininkai yra įsitikinę, kad jų monitorių tipas taps dominuojančiu dabar augančioje plokščiųjų ekranų rinkoje. Tokia nuomone išsakė ir viena iš Japonijos tyrimų grupė.

Tyrimas buvo pagrįstas galimu monitorių poreikiu rinkoje 51 šalyje. Taip Japan Electronics and Information Technology Association (sutrumpintai JEITA) surinkusi informacija paskaičiavo galimus rezultatus.

Tyrimas sako, kad plokščiųjų ekranų poreikis iki 2012 išaugs dvigubai ir sieks 180 mln. vienetų per vienerius metus. Tai įtakos ypač dideli šių monitorių tipų pardavimai Kinijoje ir JAV.

Kalbant skaičiais, po penkerių metų LCD monitorių per metus turėtų būti parduoda apie 155 milijonus vienetų, kai šiais metais jų buvo parduoda apie 74,8 milijonus. Liūdnesnės prognozės ties plazma šalininkais – praeitais metais buvo parduoda 11,4 milijonai vienetų, o iki 2012 šis skaičius turėtų pakilti tik iki 25 milijonų vienetų per metus.

Šiuo metų Pietų Korėjos gamintojas Samsung ir Japonijos gigantas Sony yra lyderiai ties LCD ekranais, kai tuo tarpu Panasonic ir Matsushita Electric kontroliuoja trečdalį Plazma TV rinkos.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.