Nissan patvirtina naują galiūną – GT-R

„Nissan“ 2009 GT-R(Skyline) buvo laukiama nuo pat koncepcinio varianto pasirodymo pradžios 2001-iais. Žaidėjai užaugę mėgaudamiesi ankstesnių kartų „Gran Turismo“ serijomis ypač laukė oficialaus modelio patvirtinimo, nors tokį gražuolį nusipirkti galės ne kiekvienas – kainos sieks maždaug 80000 JAV dolerių.

Šios svajonės išsipildė praeitą savaitę, kai „Motor Trend“ gaminsimo „GT-R“ vaizdus liaudžiai. Kaip ir tikėtasi greičio savybės nėra tai, dėl ko galima prarasti amą (šiek tiek primena „Chevrolet Corvette Z06“). „GT-R“ turės 3,8 litro darbinio tūrio „twin-turbo“ variklį sukurianti net 473 AG jėgą. Šimtą kilometrų per valandą greituolis pasiekia per 3.5 sekundes, o ketvirtį mylios nuvažiuoja per 11.7 sekundės lėkdamas iki 310 km/h greičiu.

Elektroninių daikčiukų gausa visada buvo „GT-R“ pagrindinis elementas, todėl nieko keisto kad šis 1723 KG milžinas turi kompiuterio valdomą „AWD“ sistemą galinčią protingai paskirstyti galią tarp galinių ir priekinių ašių, mentelėmis perjungiamas „semi-automatic“ tipo transmisijos pavaras bei „Bilstein Damptronic“ amortizatorius.

Dar vienas aspektas primenantis, kad žmonijai vis svarbiau įvairios technologijos yra jungtis „PlayStation“ žaidimų kompiuteriui. Multifunkcinis ekranas (MFD) GT-R priekinėje panelėje buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Polyphony Digital“. „Polyphony Digital“ yra atsakinga už daugelį į „Gran Turismo“ panašių žaidimų skirtų „PlayStation“, „PlayStation 2“ ir „PlayStation 3“ konsolėms.

„Edmunds“ teigia, kad „MFD“ gali būti naudojamas ir prižiūrėti variklio aušinamojo skysčio, tepalo temperatūroms, variklio ir transmisijos alyvos spaudimui, turbokompresoriaus spaudimui, sukimo momentui, droselio pozicijai, vairavimo laipsniui bei išilginei ir horizontaliai greitėjimo prispaudimo jėgai matuoti.

„2009 Nissan GT-R“ pristatymas kitais metai įamžins pirmąjį „Nissan“ superkaro pardavinėjimą Amerikos rinkoje. „Nissan“ neturi tokios auros, kokia gali pasigirti legendiniai gamintojai – „Ferrari“, „Lamborghini“ arba „Bugatti“, tačiau galime būti tikri, kad kompanija neturės bėdų su nei vienu automobiliu atkeliavusiu į Jungtines Valstijas.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.