AMD galimai atsisako „Primitive Shader“ palaikymo tvarkyklių lygmenyje

Su „Radeon RX Vega“ išleidimu buvo nemažai kalbama apie „Primitive Shader“, kurie turėjo pakelti spartą žaidimuose. Tam dar reikėjo, kad žaidimai tokį apdorojimo būdą palaikytų. Panašu, kad, bent tvarkyklių lygmenyje, šios funkcijos visai neišvysime. Tvarkyklės su „Primitive Shader“ palaikymu vis buvo atidedamos ir atidedamos, o CES 2018 metu AMD, neva, kai kuriems žmonėms, pasakė, kad ši nauja funkcija tvarkyklių visai nesulauks.

Tiesa, „Primitive Shader“ žaidimų kūrėjai vis tiek gali naudoti, bet tai jau turi būti daroma tiesiogiai rašant kodą ir pasiekiant grafikos procesoriaus resursus patiems. Nors tokia galimybė žaidimų kūrėjams ir palikta, bet net dabar nėra API su kuo tai būtų galima padaryti.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.