Bendras AOC ir MMD augimas du kartus viršijo rinkos augimą Europoje

Po augimo sąstingio 2017 metais, Europos monitorių rinka išaugo 8% pirmame 2018 m. ketvirtyje, tuo tarpu bendras AOC ir MMD, pagal licenciją valdančios „Philips“ prekės ženklą, augimas dvigubai viršijo šį skaičių ir siekė 16% per metus. Ši bendra abiejų prekės ženklų rinkos dalis rodo, kad jie įsitvirtino pirmoje vietoje, kuomet AOC patyrė žymų apimčių augimą ir pasiekė 28%, lyginant su pirmuoju 2017 m. ketvirčiu.

  • AOC rinka pastebimai išaugo ir antrasis didžiausias pardavimų apimties augimas per pastarąjį ketvirtį siekė 28%, o tai daugiau nei tris kartus viršijo visą Europos monitorių rinką.
  • AOC ir MMD, pagal licenciją valdanti „Philips“ monitorių prekės ženklą, 16% padidino savo apimtis, lyginant su 2017 m. pirmojo ketvirčio rezultatais.
  • Dėl didelės raiškos (QHD ir UHD), itin plačių, lenktų ir didelių dydžių monitorių, taip pat novatoriškų technologijų, kurios padeda didinti produktyvumą ir naudojimosi paprastumą, bendra monitorių rinka ir toliau augo. Pagrindinis veiksnys taip pat buvo augantis kompiuterinių žaidimų sektorius.

Amsterdamas, 2018 m. birželio 22 d. – Remiantis naujausiais „Context“ analitikų duomenimis, monitorių rinka platesniame Europos regione pirmąjį 2018 m. ketvirtį nuo sausio iki balandžio mėnesio išaugo 8%, palyginus su praeitais metais. Pasak „Context“, prie šio augimo prisidėjo dideli ekranų dydžiai (nuo 24.5 iki 35 colių) ir inovatyvios technologijos, tuo tarpu mažesnių nei 23-24 colių monitorių rinkos dalis ir toliau mažėjo. Reikšmingai išaugo QHD ir UHD raiškos monitorių rinkos dalis.

31.5 colių dydžio monitorių segmente AOC sugebėjo padidinti savo rinkos dalį nuo 0% iki 27.3% per vienerius metus (nuo 2017 m. pirmojo ketvirčio iki 2018 m. pirmojo ketvirčio), tapdama šio segmento lydere. AOC taip pat yra rinkos lyderė 35 colių dydžio monitorių segmente, užimdama 30.9% rinkos dalies pirmąjį 2018 m. ketvirtį. Didesnių dydžių monitorių segmente dominuoja 40 colių ir 43 colių dydžio „Philips“ monitoriai, kurių rinkos dalis atitinkamai išaugo 36.9% ir 40.8%.

Dėl „Philips“ inovatyvių ekologiškų sprendimų, kaip „PowerSensor“ technologijos, kuri nustato, kuomet naudotojo nėra prie ekrano ir sumažina monitoriaus ekrano ryškumą 80%, iškylančios interneto kameros, kurią, siekiant didesnio saugumo, galima nuleisti, arba našumą didinančios ir funkcionalios USB-C išplėstųjų jungčių stotelės, AOC ir „Philips“ monitorių augimas tęsiasi. AOC sėkmė daugiausiai priklauso nuo plataus žaidimų monitorių pasirinkimo, tarp jų yra ypač konkurencingi 240 Hz monitoriai ir egzotiški 35 colių dydžio itin platūs monitoriai.

AOC ir „Philips“ kartu pasiekė stulbinantį 15% Europos rinkos dalies rezultatą ir užėmė lyderio poziciją pirmąjį 2018 m. ketvirtį. Iš 22 Europos šalių/regionų abu prekių ženklai kartu užima pirmąją rinkos vietą 11 šalių/regionų ir antrąją vietą kitose šešiose šalyse/regionuose.

„AOC ir MMD bendrovėse mes dirbome, diegdami vis daugiau novatoriškų funkcijų daugelyje skirtingų sričių, kaip dizainas, vaizdo kokybė, ergonomika ir orientacija į naudotojo poreikius, o taip pat aplinkosauga. Šios naujovės susilaukė apimčių augimo, o mes ir toliau kiekvieną ketvirtį plečiame savo dalyvavimą rinkoje“, sako Europos rinkodaros ir verslo valdymo direktorius Stefan Sommer.

Europos rinkodaros ir verslo valdymo direktorius Stefan Sommer

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.