Bus perdaromi pirmieji trys „Tomb Raider“ žaidimai

Originaliojo „Tomb Raider“ ir pirmųjų dviejų tęsinių atnaujintos versijos pasirodys 2024 m. vasario 24 d. už 29,99 JAV dolerio. Šiuos perdarytus žaidimus bus galima įsigyti „Steam“, GOG, „PlayStation 5“, „PlayStation 4“, „Xbox One“, „Xbox Series“ ir „Nintendo Switch“. Originalių versijų savininkai „Steam“ arba GOG gali pasinaudoti 20 proc. išankstinio užsakymo nuolaida.

Šiuos patobulintus leidimus kuria „Aspyr Media“, kompanija, pripažinta dėl tokių žaidimų kaip „Star Wars: Knights of the Old Republic II“ ir „Indigo Prophecy“ perleidimų. „Aspyr“ šiuo metu taip pat kuria pirmojo „Knights of the Old Republic“ žaidimo perdirbinį.

Vizualiniai „Tomb Raider“ žaidimų atnaujinimai daugiausia susiję su padidintu modelių detalumu ir tekstūrų raiška, o lygių dizainas lieka nepakitęs. Šiuose perdarytuose žaidimuose taip pat patobulinta žaidimo kokybė, įskaitant modernizuotą valdymo schemą su vaizdo fiksavimo funkcija. Žaidėjai turi galimybę perjungti naująją ir klasikinę grafiką bei valdymą. Be to, į kolekciją įtraukti visi visų trijų žaidimų papildymai ir slapti lygiai.

Minimalūs kompiuterio sistemos reikalavimai dažniausiai yra nereiklūs, tačiau gali nustebinti tai, kad reikia bent jau „GeForce GTX 970“ Palyginimui, tiek „Baldur’s Gate III“, tiek „Cyberpunk 2077“ minimaliose specifikacijose nurodytas ta pati vaizdo plokštė. Tačiau „Tomb Raider“ kolekcijai reikia tik 2 GB atminties vietos ir ji suderinama su „Windows 7“.

7 Komentarai

  1. neblogai parašė:

    Larą Croft iš aštriai kampuotos perdaro į apvalią; o Tesla tuo metu- kaip tik savo Cybertruck, vietoj įprastinės automobiliams apapvalintos formos, daro kampuotą, kaip iš Tomb Raider 1 plaukusią.. (žiūrėdamas į Cybertruck formas, vis dar negaliu patikėti, kad tai ne trolinimas).

    • ojojoj parašė:

      Nepadarys, nes tiesiog crash testo nepraeis tie kampuoti gabalai bent priekyje.

      • adex parašė:

        ir kodel gi nepraeis del tu kampu?

        • StrelokRTX parašė:

          Nežinau kaip JAV, bet EU mašina turi buti saugi ne tik vairuotojui, bet ir pėsčiajam, kiek tai įmanoma. Technikinės pvz gali nepraeiti jeigu mašina aštrius kampus turi.

          • adex parašė:

            tai cia jau technikines nepraeinama kai buna lengvai dauzta masina, ir skardos astrios atsivepe ar dar kokia nors nesamone pritvirtinta. draugas uk gavo 3 balus uz tai jog buvo susisukes ratu varztus kurie atrodo kaip spygliai kazkur per pirsta ilgio 😀
            tas kampu dizainas gal ir atrodo skaudziai pestiesiems, bet kuo jis blogesnis uz kokio geliko kampus ar grotas ant visureigiu? (cybertrucko priekis truputi uzglotnintas dabar), man kur kas idomiau kaip su aerodimikos savybemis tie kampai draugauja, ar nebus taip jog vaziuoti su juo bus sakykim pigu, o paskui ji dar pigiau del vakuuminio tunelio efekto 😀

  2. kernelis parašė:

    Kokia jusu nuomone apie remake’us ir remaster’ius? Man kaip visiskai casual’ui kuris kartais pageimina, tai dvigubas ispudis: is vienos puses kaip ir kurybiskumo stoka, nu bet is kitos puses ziuriai faina koki sena patikusi zaidima patirt naujai 🙂

    • neblogai parašė:

      Sudėtinga bendrai pasakyti- pvz Quake2 perdarymas/RT visai nedomina, man ten viskas ‘tikra’ yra taip, kaip buvo originaliai. O sakykim Age of Empires 2 perdarymas į AoE2 ‘Definitive Edition’ yra puikus ir reikalingas, nes suglotnino buvusias gana netolygias animacijas, pakėlė visų smulkių objektų raišką, ir sukūrė ‘prieangį’ (lobby), kad žaidėjai patogiai ir greitai susirastų panašaus lygio priešininkus. (Bei, svarbiausia!!!! 🙂 , pridėjo galimybę lošti už Lietuvius, ir netgi girdėti darbininkus/karius atsakančius lietuviškai).

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.