Būsimos elektromobilių baterijos įkrautos vos 10 min leis nuvažiuoti 400 km

CATL teigė sukūrusi visiškai naują superlaidaus elektrolito formulę, kuri veiksmingai sumažina elektrolito klampumą, o tai savo ruožtu padidina laidumą. Akumuliatorių gamintoja taip pat patobulino itin ploną SEI (kietojo elektrolito tarpfazę), kad dar labiau padidintų ličio jonų perdavimo greitį. Bendrovės teigimu, jos „Shenxing“ akumuliatorius gali leisti nuvažiuoti 400 kilometrų arba beveik 250 mylių atstumą po 10 minučių įkrovimo. Visiškai įkrautas akumuliatorius leis automobiliui nuvažiuoti daugiau kaip 700 km (435 mylių).

Tiekėjas teigė, kad naujasis akumuliatorius bus pradėtas masiškai gaminti iki šių metų pabaigos, o transporto priemonės su „Shenxing“ baterija rinkoje turėtų pasirodyti 2024 m. pradžioje. CATL nenurodė, kurie automobilių gamintojai naudos naująją technologiją.

CATL (Contemporary Amperex Technology Limited) buvo įkurta 2011 m. Kinijoje kaip „Amperex Technology Limited“ (ATL) padalinys. Iki 2016 m. bendrovė jau buvo trečioji pagal dydį pasaulyje elektromobilių baterijų tiekėja. Kitais metais CATL pavyko užimti pirmąją vietą. Per daugelį metų CATL užmezgė partnerystę su pirmaujančiais elektromobilių gamintojais, įskaitant „Tesla“, „Toyota“, „Honda“, BMW ir „Volkswagen“ ir kitais.

5 Komentarai

  1. newdiamond parašė:

    Rinkai speju reiketu ne tik ilgo atstumo bateriju, bet ir lengvu, greitai ikraunamu ir miestui pakankamos talpos (nedideliems atstumams)
    Juk teigiama, kad miestuose uzterstumas didelis nuo auto.

    • Diaxminde parašė:

      Pirma tegul masiškai pereina prie elektrinių furų ir sukuria elektromobiliams infrastruktūrą, bent kiek yra degalinių už kiekvieno kampo.

    • tomaxsas parašė:

      Rinkai reikia cia ir dabar sprendimo. O cia kas puse metu islenda revoliucijos bateriju rinkoje, bet kazkaip niekas dar nerevoliucionavo per paskutnius 10 metu.

      • neblogai parašė:

        Spauda mėgsta viską pateikti kaip revoliucijas, kai iš tiesų vyksta tik gana greita evoliucija, ir pats svarbiausias parametras- kaina- vis mažėja. 2025-2026 žadamas vidaus degimo ir elektrinių automobilių gamybos kainos susilyginimas, tai čia ir yra tas pagrindinis rinką keičiantis dalykas.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.