DLSS turės naują „Ultra Quality“ režimą

Panašu, kad NVIDIA ruošia naują režimą savo DLSS technologijai. Apie ši naują režimą informacijos yra labai mažai, realiai žinome tik pavadinimą. Šis naujas DLSS režimas pastebėtas „Unreal Engine 5“ dokumentuose. Juose rašome, kad naudojant šį režimą vartotojas nepastebės skirtumo lyginant įgimtą vaizdą su išdidintu. Dabar aukščiausias DLSS režimas („Quality“) žaidimą apdoroja 66.6 % įgimtos rezoliucijos ir vėliau jį išdidina. Koks mastelis bus parinktas „Ultra Quality“ režimui informacijos kol kas nėra.

Galime laisvai teigti, kad naujas DLSS režimas yra atsakas į FSR „Ultra Quality“ režimą, nes iki šiol DLSS aukščiausias kokybės režimas buvo „Quality“. Naujas DLSS vaizdo kokybės režimas turėtų pasirodyti su 2.2.9.0 versija. Jos išleidimo data taip pat neatskleidžiama.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.