„Dodge Charger Daytona“ su pusiau kieto kūno baterijomis rinką pasieks 2026 m.

Automobilių gamintojas neseniai paskelbė planus iki 2026 m. išbandyti „Factorial“ pusiau kietojo kūno baterijų elementus „Dodge Charger Daytona“ elektriniuose sedanuose. Tai labai svarbu, atsižvelgiant į tai, kad dauguma kitų akumuliatorių gamintojų iki šio dešimtmečio pabaigos nepradės masinės kietakūnių elementų gamybos elektromobiliams.

Varžybas kuriant kietakūnius akumuliatorius lemia jų šiluminis stabilumas ir energijos tankis. „Factorial“ teigia, kad jos patentuotos FEST (Factorial Electrolyte System Technology) baterijos gali pasiekti 391 vatvalandę iš kilogramo. Šis tankis yra gerokai didesnis nei geriausių dabartinių ličio jonų elementų, kurie paprastai būna nuo 200 iki 300 Wh/kg. Pritaikius šią technologiją elektromobilių pakuočių lygmeniu, būtų galima pasiekti gerokai ilgesnį nuotolio atstumą arba sukurti mažesnes akumuliatorių pakuotes, kurios padidintų efektyvumą.

Be to, yra ir kitų galimų privalumų, pavyzdžiui, iki 50 proc. greitesnis įkrovimas, lengvesnė konstrukcija ir didesnė sauga (kietieji elektrolitai yra nedegūs, palyginti su skystojo pagrindo cheminėmis medžiagomis).

Tačiau yra ir vienas svarbus trūkumas: „Factorial“ elementai nėra grynai kietojo kūno konstrukcijos. Juose vis dar naudojami skysti elektrolitai, veikiantys kartu su kietaisiais komponentais, todėl gaunamas hibridinis pusiau kietojo kūno metodas. Tikimasi, kad tai suteiks daugelį kietojo kūno akumuliatorių privalumų be pernelyg didelių išlaidų ir gamybos iššūkių, susijusių su tikru kietojo kūno akumuliatoriumi.

„Factorial“ elementus galima gaminti esamomis gamybos linijomis. „Factorial“ teigia, kad jos kietojo kūno elementai yra „suderinami su esama ličio jonų akumuliatorių gamybos infrastruktūra“, todėl lengviau didinti gamybą, nereikalaujant statyti specialių gamyklų nuo nulio.

Kitas „Factorial“ investuotojas „Mercedes“ pareiškė, kad iki 2026 m. į savo elektromobilius įdiegs startuolio pusiau kietojo kūno technologiją. Be to, „Hyundai“ ir „Kia“, kurios abi remia „Factorial“, bendradarbiaudamos su bendrove taip pat kuria kietojo kūno baterijas.

 

3 Komentarai

  1. icebullet parašė:

    kokiais 2036 metais bus galima pakeisti savo 5.7 V8 i sita :))

  2. ziogzzz parašė:

    Kazin ar to noresi, nes taviskis murksi, o anas tokiu emociju nesukurs 🙂

  3. icebullet parašė:

    Kiek ziurejau apzvalgu, padare jie ten kazkokia sistema, kuri skleidzia variklio garsa. Ir ne per kolonele, bet kazkaip kitaip suzaista, aisku vis tiek ne tas…

    Although Dodge hasn’t revealed much about how the system works, we know it utilizes two passive radiators to create a noise that amps up as speed builds

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.