Elektromobilių gedimų skaičius kur kas didesnis nei įprastų automobilių

Deja, atrodo, kad hibridinės transporto priemonės įkraunamos iš tinklo (PHEV), ir visiškai elektrinės transporto priemonės (EV) yra daug mažiau patikimos nei vidaus degimo variklių varomi automobiliai (ICEV). Tyrimą atliko patikima vartotojų priežiūros organizacija „Consumer Reports“ (CR). Neseniai atlikto tyrimo metu „Consumer Reports“ ištyrė 330 000 transporto priemonių ir nagrinėjo 20 dažniausiai pasitaikančių automobilių problemų, pradedant smulkiomis problemomis, pavyzdžiui, girgždančiais stabdžiais, ir baigiant rimtais remonto darbais, pavyzdžiui, negarantinio variklio ir transmisijos problemomis. Atsižvelgdama į gedimų sunkumą, ji įvertino kiekvieno automobilio patikimumą nuo nulio iki 100 balų.

Pagal 0-100 balų skalę elektromobiliai vidutiniškai gavo 44 balus. Su elektriniais visureigiais buvo tik šiek tiek daugiau problemų – 43 balai. Elektriniai sunkvežimiai buvo visų elektromobilių apačioje, surinkę tik 30 balų.

Nagrinėdama problemines sritis, CR nustatė, kad elektromobiliai turėjo 79 proc. daugiau problemų nei nafta varomi automobiliai. Dar blogiau sekėsi įkraunamiems hibridams, kurie pasirodė esantys 146 proc. mažiau patikimi nei transporto priemonės su vidaus degimo varikliais. Didžiausias pralaimėtojas PHEV kategorijoje buvo „Crysler Pacifica“, pelnęs žemą 14 balų patikimumo įvertinimą.

Keista, kad įprasti hibridai (elektromobiliai, kurių nereikia įkrauti tarp kelionių) buvo patikimiausia kategorija – jie turėjo 26 proc. mažiau problemų nei įprastų variklių varomo automobiliai. „Consumer Reports“ teigia, kad geresni hibridinių transporto priemonių patikimumo rodikliai gauti dėl 25 metų tobulinimo.

„Hibridai patikimumu ir toliau lenkia elektromobilius ir transporto priemones su vidaus degimo varikliais, nors hibridai yra sudėtingesni – degalų varomus variklius papildo elektrinė pavaros sistema“, – paaiškino CR automobilių bandymų vyresnysis direktorius Jake‘as Fisher‘is. „Taip yra todėl, kad hibridinėms technologijoms jau daugiau nei 25 metai ir jas daugiausia siūlo patikimiausi automobilių gamintojai“.

„Consumer Report“s nustatė, kad „Lexus“ yra patikimiausia markė, kurios vidutinis įvertinimas yra 79 balai. Toyota (76) ir Mini (71) užėmė atitinkamai antrą ir trečią vietas. „Honda“ ir jos prabangus prekės ženklas „Acura“ užėmė lygią ketvirtąją vietą, surinkę po 70 balų, o „Subaru“ vos nepateko į penketuką (69 balai).

Pagal regionus Japonija ir toliau pirmauja pagal bendrą patikimumą – 63 balai, t. y. 17 balų lenkia antroje vietoje esančią Europą (46 balai). Patikimiausių markių dešimtuką sudaro Japonijos ir Europos automobiliai, atitinkamai septyni ir trys. Valstijų automobilių gamintojai atsilieka, jų patikimumo vidurkis yra 39 balai ir nė vienas automobilis nepatenka į geriausiųjų dešimtuką.

Į mažiausiai patikimų gamintojų penketuką pateko „Jeep“ (26), „Volkswagen“ (26), „Rivian“ (24), „Mercedes-Benz“ (23) ir „Chrysler“ (18). Turėkite omenyje, kad tai yra vidutiniai balai ir kad dauguma gamintojų, įskaitant JAV automobilių gamintojus, turėjo modelių, kurių bendras įvertinimas buvo aukštesnis nei vidutinis.

16 Komentarai

  1. PhaNtoM parašė:

    Kiek įdomus topas.
    Pirmosios vietos nė kiek nestebina, tačiau įdomiai atrodo Mini, Porsche, BMW lokacija. Ypač pastarasis ženklas daugelyje šaltinių ir kitų topų linčiuojamas už prastą patikimumą.
    Volkswagen pozicija irgi atrodo kiek juokingoje vietoje.
    Tai pakankamai aiškiai parodo, kad šis topas turėtų būti žiūrimas kiek per pirštus. Jeigu paklaustumėte kokio JAV mechaniko nuomonės, tai beveik garantuoju, kad Mini ir BMW atsidurtų arčiau VW. 🙂

    • iTroubl3 parašė:

      Dabar vairuoju savo antrą BMW markės automobilį, patikimas, dinamiškas ir komfortiškas, žinau, kad daugelis taip apie savo vairuojamus automobilius kalba, na bet iš mano asmeninės praktiko būtent tokie atsiliepimai, turbūt ir sekantis bus BMW. Ko nepasakyčiau apie VW, artimoje aplinkoje jų nemažai kaip ir problemų 😀 Gal vis tik yra kažkiek tiesos šiame rankinge.

    • AsPaulius parašė:

      Man irgi užkliuvo kai kurios tezės straipsnyje. Pažiūrėjau originalą, tačiau ten nė ką aiškiau.
      Pavadinimas apie tai, kurie naujų automobilių gamintojai patikimiausi. Tada rašo, jog darė apklausą apie modelius nuo 2000m. Man čia biški kelia antakį. Mindaugo sugalvotas straipsnio pavadinimas irgi toks nei 5 nei 9. Kiek turiu pažįstamų su EV ar hibridais – tik žinau atvejį, kai Mercedes hibridas vairuotojus tarkavo, dėl per daug sudėtingai padarytos EV/VDV sistemos. Taip pat nežinau nė vieno, kam BMW nekeltų problemų.
      Bet čia matyt kiekvieno asmeninės patirtys.

  2. iTroubl3 parašė:

    Papildysiu dėl VW. VW Passat 2015 bagažinė, arkos kiauriai prarūdijo, uošvės Tiguanas su DSG dėže nesibaigiančios problemos, per panoraminį stogų vanduo bėga, salono apšvietimas užblūdina pasidaro kaip diskotekoje 😀 Turim giminėje 3 polukus, visi rūdyja, vieno jų jau dugnas pervirintas, pakabą tik patvarko ir žiūrėk jau vėl kažkas barška ir t.t.

    • adex parašė:

      vos tik nusipirkus vw ar audi, reikia lupt lauk garso izoliacija is po sparnu ties viduriu, nes renka ir laiko dregme. laiko klausimas kada supus. prisiziurejus visokiu dsg ir cvt tai tik manualo norisi.

  3. EscO parašė:

    Statistikos aspektas kurio nesimato. Seni automobiliai mažiau genda nes juose mažiau elektronikos (nėra kam sugesti).
    Kalbant apie automobilių puvimą tai pasireiškia „Planned Obsolescence“ jeigu tik norėtų gamintojai padarytų kad nerūdytų – kur nors matėte surūdijusį lėktuvą? Aliuminis nerūdija.

    Kitas aspektas kad savininkai šykšti pinigų automobilio priežiūrai. Ne visi turi pinigų keisti OEM detalėm ir planuoja auto keisti užuot taisę stambius defektus, kebulas ilgainiui tampa stambiu defektu ¯\_(ツ)_/¯

    • iTroubl3 parašė:

      Na, bet kai kurių gamintojų automobiliai nelabai rūdyja arba visai nerūdyja.

    • adex parašė:

      nereik nei aliuminio, prisiminkim cinkuotas bulkas kas per dalykas buvo. masinoj aliuminis kebulas, tiksliau jo konstrukcija. nera taip paprastai igivendinamas dalykas tiek del aliumo savybiu, tiek del kainos. yra pateke 1-2 metu senumo masinos, kurias poliruot apasna, nes tiek jau ant dazu ir lako pataupyta kad wow, nieko nuostabaus kad po 5 metu ir puva. aisku aliumas naudojamas, kapotui, sparnams ir t.t. originaliai yra dedamas carboninis stogas ir panasiai, bet pats ,,kuzavas“ vistiek plienas.

  4. icebullet parašė:

    Visa gyvenima vairavau BMW, 5 masinas pakeiciau. Geri automobiliai, bet kol nauji. E36, E46, E90 visi turejo problemu su elektra. E90 isvis varikli teko perrinkti, turbina restauruoti ir panasiai + vagys lupinejo. Del to atsisakiau svajoniu M3. Dabartinis dodge kol kas problemu nekelia, tik ryja 17 ltr 🙂

    • adex parašė:

      koks e90 variklis buvo? na turbina yra turbina, cia tokia kaip ir eksplotacine detale, kaip ir kokia sankaba, tiesiog ateina laikas ir viskas. beje turbinas ne masinu gamintojai gamina o tokios kompanijos kaip garret ir t.t. is masinu gamintoju berods mitsubishi turi savo turbo branda.
      purkstukus kaip ir pacias ipurskimo sistemas irgi ne auto gamintojai gamina, o tuo uzsiima visokie siemens, bosh, delphi etc. prisiminiau toki linksma nutikima kai atvaziavo zmogus su audi, paziurejo i bmw, ir sako nu grazios masinos, bet nelaiko, klausiu kas butent, sako purkstukai. n57 varikliu bimbalas stovejo, sakau daryk kapota audines, na ir aisku randu ka ir noriu, sakau surask skirtuma tarp savo purkstuku ir sito bimbalo, aisku skyresi tik kodai naudojami purkstuku pririsimui 🙂

      • icebullet parašė:

        M47 120kW, is pradziu nuejo turbina, po pusmecio dingo kompresija vienam is cilindru. DPF teko operuot lauk, nes irgi mirtinai uzsikises buvo, akumuliatorius marino kazkodel, pakeiciau per 5 metus 3 zelinius akumus, pakaitinimo zvakes ir rele irgi berods 3x keiciau 🙂 Zodziu, po sitos masinos sakiau daugiau jokiu dyzeliu. Tegul geriau srebia ta benza, bet nera kam gesti.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.