„Intel“ nori padėti pardavėjams atsikratyti senesnių „K“ serijos procesorių

„Intel“, galima sakyti, pati šovė sau į koją nesilaikydama savo plano. Anksčiau nei planuota pasirodę aštuntos kartos „Core“ procesoriai visiškai panaikino susidomėjimą septintos kartos procesoriais, todėl „Intel“ nori padėti pardavėjams, kurie savo sandėliuose turi krūvas neparduotų 7 ar net 6 kartos „K“ serijos procesorių. Šių procesorių pirkti dabar niekas nenori, nes aštunta karta už tą pačią kainą siūlo papildomus du branduolius. Tik yra viena bėda, kad aštuntos kartos procesorių nusipirkti dabar yra beveik neįmanoma, todėl norintys pirkti kompiuterį dabar laukia ir išvis nieko neperka.

Bet grįžkime prie pagalbos pardavėjams. „Intel“ skelbia žaidimų dovanojimo akciją. „Total War: Warhammer II“ ir „Assassins Creed: Origins“ žaidimus gaus tie, kurie pirks „Core i7-6700K“ ar „Core i7-7700K“ procesorių. Šios dovanos vertė net 100 USD, tad kai kurie laukiantys „i7-8700K“ gal ir persigalvos. Reikia pridurti, kad akcijoje dalyvauja ne visi mažmenininkai.

21 Komentarai

  1. newdiamond parašė:

    nu intelis stebina…vis sugeba surasti kokia marketing nesamone 😀

    Duoda zaidimus zmonems, kad pirktu uz ta pacia kaina daikta, nuo kuriu nori isvalyti sandelius :D:D:D

    OMG…tikiuos dauguma spjaus Intel

    • Daimonass parašė:

      Gal as to anksciau nepastebejau.. Bet kiek dabar pastebiu, tai is taves labai eina neigiama panieka Intel’ui..

      • IFeelYou parašė:

        Pažiūrėk jo komentarus apie Apple, tai čia atrodys kaip gėlytės 😀

        • newdiamond parašė:

          Teisingai pastebejai. panieka atsirado…po Z370 isleidimo
          Del Apple jokios paniekos. Dzin visishkai…tik ne dzin, kad zmones ir labai daug zmoniu uzsikabino ant ju marketingo….
          O firma dzin 🙂 nes nieko ju nenaudoju…taip, kad ju politika ar marketingas manes neitakoja

          • IFeelYou parašė:

            O tai jeigu jų produktų tu nenaudoji, tai kodėl tau taip gaila kad žmonės „užsikabino“? Nenaudodamas produktų nemanau kad gali spręsti apie jų kokybę
            Politika kaip politika, tokia pat kaip ir visų iki vienos pelno siekiančių kompanijų. Čia gi ne labdaros organizacija
            Dėl marketingo tai… marketingas yra kliento poreikių tenkinimas. Jeigu jie jį patenkina – kodėl tu čia taip nervuojiesi?

            • newdiamond parašė:

              deja …marketingas tai ne klientu pireikio yenkinimas.nu as tau nieko neirodinediu.apple teligija ir tiek cia mano nuomone. tavo argumentai nuomones mano nepakeite

              • IFeelYou parašė:

                Kažką painioji man rodos 🙂 Turbūt marketingą ir reklamą.

                Citatos:
                „Marketingas – tai duodantis pelną kliento poreikių tenkinimas.“
                „Marketingas – tai socialinis ir vadybos procesas, kurio dėka asmenys ir jų grupės, kurdami produktus ir atlikdami prekių bei vertybių mainus, gauna tai, ko jie nori ir tai, ko jiems reikia.“

                Aš argumentų jokių nepateikiau, man tik įdomu, kodėl kaip kuriems žmonėms taip skauda pillvą, kad kažkas kažką perka?
                Čia tas pats kas nueit į Armani parduotuvę, ir visus aprėkt kad jie kvailiai, kad perka Armani drabužius, nes Dainavos turguje panašus rūbas kainuoja 10x pigiau…
                Ir kai tavęs paklaus kodėl tu juos aprėkei, pasakyk kad tau jų gaila 🙂

                • newdiamond parašė:

                  marketingas – tai cia naiviems…vadovelio aprasymas 😀
                  marketingas puikiai suprantame kas tai realiai yra…ir tai tikrai ne maisymas su reklama…bet whatever..tikrai nesigincysiu 🙂

                • DasMachine parašė:

                  Marketing is everything a company does to acquire customers and maintain a relationship with them. Even the small tasks like writing thank-you letters, playing golf with a prospective client, returning calls promptly and meeting with a past client for coffee can be thought of as marketing. The ultimate goal of marketing is to match a company’s products and services to the people who need and want them, thereby ensuring profitability.

                  http://www.investopedia.com/terms/m/marketing.asp

  2. Maariux parašė:

    Globaliai žiūrint nieko čia blogo. Yra produktas, suaktyvinti jo pardavimams kombinuojama kartu su dovana. Kažkam tiks, kažkam ne.
    Man labiau keista buvo AMD žingsnis gelbėti Vega kainą kombinuojant su kitų gamintojų produktų nuolaidomis.

  3. newdiamond parašė:

    deja …marketingas tai ne klientu pireikio yenkinimas.nu as tau nieko neirodinediu.apple teligija ir tiek cia mano nuomone. tavo argumentai nuomones mano nepakeite

  4. zirnis parašė:

    Man marketingas yra pardavimu skatinimo priemone. Menas, kaip zmogui parduoti tai ko jam nereikia. Reti atvejai, kai pardavejas ir pirkejas kartu gauna nauda, dazniau turbut pirkejas pasijaucia pasimoves. Priedo, uz marketingo priemones daznai ir susimoki pirkdamas ta gamini. Kaip pvz grindzia Samsung telefonu kainas?? tikrai tai yra ne paslaptis – R&D, HW, visa tiekimo grandine, marketingas.

    Pas mus beveik neegzistuoja tokios akcijos, nes pardavimo kanalai nera oficialus, ir keli tiekejai vienas kitam nenuleidines nuolaidiniu, ypac kai musu tiekejas ta pacia preke gali buti gaves is keliu tiekeju. Taip pat neperdavines ir kazkokiu marketinginiu priemoniu, kad kazkur esantis mazmenininkas parduotu intel i7 6700K su dviem grajais.

    • IFeelYou parašė:

      Na, nežinau iš kur jūs čia traukiate tokius marketingo apibrėžimus, nes taip tikrai nėra. Menas žmogui parduoti tai ko jam nereikia – yra reklama. Nereikia prisigalvoti kažkokių apibrėžimų ir klaidinti žmonių, jeigu tiksliai nežinot. Marketingas ir vartojo pasitenkinimas yra absoliučiai susiję savokos. Tai esminė marketingo savybė. Geras marketingas yra toks – kad nusipirkęs produktą žmogus liktų juo patenkintas, ir kitą kartą be jokių reklamų jį pirktų vėl. Jeigu pirkėjas pasijaučia pasimovęs – tai absoliučiai prastas marketingas.
      Dauguma Apple naudotojų perka Apple ir toliau, ir tikrai nesijaučia apgauti (nustokit save tuo įtikinėt). Apple turbūt yra tarp lyderių šioje srityje, ir nereikia čia kišti kažkokių religijų, „avių bandų“ ir pan., nes tai skamba labai vaikiškai. Tokių „avių bandų“ tarp Android gerbėjų yra nepalyginimai daugiau. O realiai tai jų yra ir tarp Audi, ir tarp BMW, ir tarp kiekvieno produkto pirkėjų. Tai dažniausiai riboti žmonės ir tiek, kurie lygiai taip pat sėkmingai gali tapti avimi bet kuriam kitam prekės ženklui.

      • Minde parašė:

        buti avimi labai faina. As niekad nesmerkiau apple, bet prispazinsiu, tik paskutiniai ju produktai man pradeda patiki. O pries tai buve ziauriai nepatiko. Fuflo visiskas. Pvz prie paskutinio iPhone ir pries tai buvusiu modelio negaliu prikibti (ir nesissengiau). Bet pries tai buve tai ka zinau, visiskas meslas…. laukiu akmenu i mano darza….
        As tiesiog esu vartotojas, priekabus vartotojas turintis savo nuomone ir skoni. Man anksciau iPhone, apple, iMac…. ir visa kita buvo stilius ir ekoSistema. Dabar gal ir geras produktas. Nors jis geras produktas gal del to, kas as nuo jo toli. Bet yra vienas dalykas, del ko lenkiu galva: ivede nauja tam tikra kokybes suvokimo standarta. Nors buvo tokiu kaip Sony, bet kazkur jie pasidave.

        • kernel_panikuoja parašė:

          Galbut Apple vartotojams lygiai taip pat atrodo, kad avys yra tie, kurie isleidzia simtus euru ant slanguciu, blokeliu ir pompu tam, kad galetu skaiciukus i web site’a pa’publish’inti… 🙂

          Perspektyvos klausimas.

  5. zirnis parašė:

    Kalbant apie tai kas vyksta Lietuvoje. Oficialus distribiutorius gauna marketingo priemones, kompensacijas is gamintojo/didesnio distribiutoriaus > jas nuleidzia mazmenai, taip ir turim akcijukes..

    Kokia nauda? kazkokiam momentui gauni pirkti preke pigiau, gal tau ji ir patiks, pirksi toliau? Bet mazmena issikalineja del to, stato savo salygas, distribiutoriai irgi turi marketingo skyrius, kurie organizuoja visokiu reklaminiu priemoniu nuvezimus. Sandeliuose turi sukomplektuoti prekiu rinkinius, sumarkiruoti, zodziu, darbas is niekur, gerai jei tai kompensuoja uzsienio gamintojas. Ir kas juokingiausia, kad mazmena tas pacias prekes po to perka is uzsienio tiekeju, nes oficialus kanalai per brangiai plesia.

    Gaila, kad neteko susipazinti su IT prekiu pardavimais, nujauciu, kad ten gryna spekuliacija, vien kai Lietuvoje turim ne viena tiekeja su tom paciom prekemis.

  6. zirnis parašė:

    Idomu, ka Intel planuoja pasiulyti pardavejams dar turintiems 4 kartos procesoriu

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.