„Intel“ pasiūlys keturis „Coffee Lake“ modelius su 6 branduoliais

Tampa aišku, kad „Intel“ ruošiasi pasiūlyti keturias „Coffee Lake“ architektūros procesorių variacijas: dvi iš jų priklausys i7, o kitos dvi i5 serijai. Dar viena gera žinia, kad naujieji procesoriai naudos tą patį LGA1151 lizdą, tad bent teoriškai su BIOS atnaujinimu, „Coffee Lake“ galėtų palaikyti ir senesnės pagrindinės plokštės. Ar tai „Intel“ leis – čia jau kitas klausimas. Aišku, tik tiek, kad su „Coffee Lake“ debiutuos ir nauji 300-osios serijos mikroschemų rinkiniai.

Kol kas „Coffee Lake“ išleidimo data dar nėra patvirtinta. Prognozuojama, kad šie procesoriai galėtų būti išleidžiamai trečio ketvirčio pačioje pabaigoje (rugsėjo galas) arba ketvirtame ketvirtyje prieš šventinį sezoną.

Visas „Coffee Lake“ specifikacijas galite pamatyti lentelėje.

26 Komentarai

  1. newdiamond parašė:

    1 ghz max turbo boost…na palauksime, kad pamatyti toki vaizdeli 🙂

  2. Daimonass parašė:

    i5-8600k man atrodo geriausiai

  3. kernel_panikuoja parašė:

    Turetu dar buti 6C paprastas 8600 ir 8500, jeigu bus islaikytos modeliu kodu konvencijos. Taip pat, pagal koda 8400 gaunasi kaip ir zemiausias i5, kas is esmes reiskia, kad bent dalis i3 bus 4C/8T ir galbut net 4C/4T Pentium’ai. Panasu, kad tiems, kas sia vasara pirko/pirks 7700K/7600K, rudeni gali truputi asara istrykst 🙂

    • Daimonass parašė:

      Jo.. Laimes asaros bus 😀

    • ZeroFM parašė:

      Aš dėl to ir pirkau 7700K nes išims iš prekybos ir Best gamig cpu good bay …
      https://youtu.be/PKX9Bcxnd7U idialus pavyzdys kad pirkdami 7700K niekaip neprašausi

      • SoTOP parašė:

        Pamatysim. Man atrodo jau 8600K gerai užturbinto užteks visur laimėti pries 7700K.

      • IFeelYou parašė:

        Baik baik ZeroFM, nebesiguosk. Pats supranti kad po metų tavo 7700K net minesweeperį bottleneckins 🙂

      • kernel_panikuoja parašė:

        Zaidimuose jis bus nasus dar ilgai ir nuobodziai. Skirtumas tik tas, kad rudeni tokias pacias savybes gali tureti koks nors K serijos i3 is coffee lake seimos, tai tiesiog 7700K nuvertes daug greiciau, nei kad nuvertejo buvusios i7 kartos.

        • IFeelYou parašė:

          Jeigu nesupratai ZeroFM, tai kernel_panikuoja subtiliai ir diplomatiškai pasiūlė tau išmest 7700K į šiukšliadėžę. Nu arba gali man parduot už 50 eurų. Aš norėčiau tą single core Cinebench rekordą sumušt 🙂

          • kernel_panikuoja parašė:

            😀 Gal ne taip ziauriai 🙂 Bet tikrai manau, kad jau laikas dabartinius i5 ir i7 produktus padeti i ten, kur jiem ir vieta: Pentium ir i3. 2017m ir Intel mainstream’as (techniskai, net ir dalis high end’o) vis dar uzstriges „Q6600 lygoj“. Jau man nusibodo sita nesibaigianti 4C/8T anonizma stebeti 🙂

            • Povilas parašė:

              Tai ka man daryt su savo letapedziu i5 4570 🙂 na coffee lake 6c/6t/12t 😀 o q6600 niekada ir nebuvo geras 😀 noriu ryzen

              • kernel_panikuoja parašė:

                Geras ar blogas tai cia reliatyvu, bet savo laiku tai buvo faktiskai pirmas finansiskai „prieinamas“ quad-core CPU is Intel ir dar gerai turbinosi. Konceptualiai vos ne i5 K serijos „protevis“ 🙂

                Ka tau daryt – nezinau. Poreikiu klausimas. Pats dabar naudoju Celeron G1840 su GF GT730 ir man siuo metu puikiai pakanka 😀 Tik kompiliuoja letai, bet dabar toks „samatochas“ PC rinkoj ir Linux GPU driver’iuose, kad lauksiu, kol viskas apsiramins, ir tada ziuresiu kas labiausiai tiks upgrade’ui…

                6C/12T gal neatrodo ispudingai, bet yra toks niuansas kaip 4.3GHz all core boost’ais, nekalbant apie OC potenciala, kuris bus beveik garantuotai geras (juk Kably Lake ten is esmes, tik 6C). Plius, priesingai nei X299 variantai, nebus paveldejes cache perdarymu vardan server’inio load’u, kas kartais Desktop’e buna trukumas. Ir visa tai dar turetu buti 350-370USD zonoj. Manau 8700K bus sekanti Intel „zvaigzde“ – bet palaukime menesi kita ir bus is tikro aisku, kokia ten situacija su jais 🙂

      • Minde parašė:

        geras review. Bet siaip 7700K gali greitai ir nezezti. Su daugiau branduoliu procai, jie letesni, bet apdoroja daugiau uzklausu. Palyginimui leciau tekanti, bet daug platesne upe. Jei zaidimai generuos daug didesni kieki procesoriaus uzklausu , 7700K iskart prades stabdyti, nes dabar jo uzimtumas yra zaidimuose apie 90% load’o.

        • ZeroFM parašė:

          Tik 2/30 games 7800X turi 2% pranašuma kai tuo tarpu 7700K turi kone iki 50% daugiau FPS ^.^ ( https://youtu.be/PKX9Bcxnd7U?t=713 )
          Taip dar ilgai nenutiks nes sekančios kartos konsolės dar oj kaip netuoj pasirodys .
          https://youtu.be/Qj5MtsSZJIk?t=198 7700K 100% load 188.3FPS vs 1600 83% load 94FPS .

          • kernel_panikuoja parašė:

            7800X ir busimas 8700K yra visiskai skirtingi procesoriai. Pastarasis turi didesnius daznius, neturi to nesamoningo cache perorganizavimo, ir is esmes yra 7700K su 2 papildomais branduoliais, tik su pamazintu base dazniu. Esu beveik isitikines, kad zaidimuose 8700K blogiausiu atveju bus vidutiniskai 7700K spartos, geriausiu atveju kazkiek lenks. Tai bus geras CPU tiem, kurie ne tik zaidzia, bet ir dar kazka daro. Jis veikiausiai skins top’inius benchmark’us (pagal kaina) zaidimuose, o nuo tokio kaip R7 1700 multitaskinge/multithreadinge atsiliks minimaliai.

            Vulkan/DX12 tikrai gerai panaudojantys varikliai ir zaidimai, o ne siaip „palaikantys“, atsiras tik po keliu metu, tai ir to 7700K zaidimams tikrai uzteks ilgam, paprasciausiai 8700K tures daugiau „headroom’o“.

            Kitavertus, visa sita diskusija yra paremta tik spekuliacijom, todel geriau palaukt ir paziuret kaip bus is tikro.

          • Minde parašė:

            klysti. Tai gali atsitikti greitai. Tiesiog dabartiniai zaidimai testuojami ir adaptuojami ant tokio proco. Tereikia kitus zaidimus testuoti/adaptuoti/kurti ant 8 branduoliu proco – ir olia.
            Aisku, tai greitai nebus, bet visai tiketina, kad koks pvz. battlefiledX 2018 ar 2019 metais isleistas jau eis gerai ant 6 branduoliu proco, o 7700K tiesiog stabdys.

            • Minde parašė:

              klysti. Tai gali atsitikti greitai. Tiesiog dabartiniai zaidimai testuojami ir adaptuojami ant tokio proco. Tereikia kitus zaidimus testuoti/adaptuoti/kurti ant 8 branduoliu proco – ir olia.
              Aisku, tai greitai nebus, bet visai tiketina, kad koks pvz. battlefiledX 2018 ar 2019 metais isleistas jau eis gerai ant 6 branduoliu proco, o 7700K tiesiog stabdys.

              Pvz zaidimu kurejai kuria dinamini miesta, kur personazai, miesto keleviai reaguoja i aplinka. Tereikia tik siek tiek miestieciu padididinti „dirbtini intelekta“, kad proco loadas gerai issaugtu. O butent toks persozanu „dirbtinis intelektas“ gerai padalinamas ant skirtingu giju. Arba visi pastatatu griovimai, zaidimo dinamika. Zodziu, kaip ir kazkur minejau, duoti darbo kitiems proco branduoliams labai lengva, nereikia net kitu game enginu. Sunkiau pagrindine gija sumazinti, su sita problema susiduria kai kurie zaidimai. Cia jau reikia zaidimo varikliu perrasymu is esmes.

              • kernel_panikuoja parašė:

                DX12/Vulkan temose paprastai omenyje turimas butent 3D render’is, o ne kitos zaidimo dalys. Su dirbtiniu intelektu, daleliu simuliacijom ir kt. uzkisti multicore CPU zaidimu korejai galejo seniausiai – cia jiems nebuvo techniniu kliuciu. Tuo tarpu daryti multithreaded render’i ir explicit’yviai valdyti GPU jiem buvo akivaizdi technine kliutis is DX11/OpenGL API. Tai viena is priezasciu, kodel buvo sukurti nauji API. Tai taip pat buvo viena is priezasciu, kodel SONY savo laiku susikure savo proprietary API (kuris konceptualiai panasus i DX12/VK) playstation’ui.

                • Minde parašė:

                  Man atrodo, kad cia tu kazka maisai. Kalba yra bendra, apie CPU itaka fps (kadru skaiciui per sekunde) zaudimu metu. gpu uzlausu apdorojimas, tik viena medalio puse. Pats zaidimas yra antra. DRX iki 12 kartos mokejo panaudoti tik viena gija, ir jokia cia nepaslaptis. Ir jei pastebejai, CPU zaidimuose testavimai vyksta ant mazesnes rezoliucijos, kas siek tiek sumazina ta GPU itaka fps. Ir jei pastebejai, zaidimai su atvirais pasauliais ir drtx11 sekmingai isnaudoja 4/8 CPU, ta prasme visi branduoliai turi 90 ar daugiau % load’o. Su sony siek tiek dar kita istorija. Ten ne tik kad GPU moka bendrauti su visais CPU branduoliais, bet ir low level API, geriau isnaudojant GPU. Dabar drtx 12 praktinis pliusas, kad silpnesnis procas gali aptarnauti stipresne vaizdo plokste, nes vieno branduolio darba gali perimti du ar trys. Pats GPU uzkkausu skaivius nera smarkiai pakites ir nera jam dabar dideliu priezaaciu smarkiai isaugti, nes tai sabtykije su GPU. Jei anksciau drtx 11 visas uzklausas apdorodavo vienas branduolys, tai jei isaugs dvigubai, tai visas loadas bus lygus 2, na 3 branduoliu darbui. Ka noriu pasakyti, kad GPU uzklausu skaicius isnaudoja davar tik trecdali ar ketvirtadali bendro zaidimo CPU loado. Tai tiesiog prilauso ir nuo pacio zaidimo. Kiek ziurejau interview, tai pats vaizdas tampa vis nazesne problema zaidimu kurime.

                • kernel_panikuoja parašė:

                  Taip, truputi susipainiojau tarp komentaru – maniau, kad tu ten atsakei man konkreciai del DX12/Vulkan 🙂

                  Apskritai ziurint tai zinoma – render’is tik dalis, yra ir kitokio tipo load’u zaidime, kur multicore gali pasitarnauti.

                • Minde parašė:

                  Taip, ten ZeroFm skirta buvo 🙂

  4. jokbon parašė:

    4c 8t yra gerai kai losi tik zaidima isijunges visus backgrond dalykus.
    daugiau core yra geriau kai pvz muzika is narsykles+gaming+ts+skype+discord+paint for memes…

  5. Povilas parašė:

    Berods 4K gaming megsta multicore 😉 tai siulyciau man parduot 7700k uz 60euru 😀

  6. newdiamond parašė:

    truputi manau pasimirsote, kad gpu labai daug veza zaidimuose…o ne cpu… apie skaiciuku zaidimus cia nekalbu
    taip kad tas 7700k tarnaus ilgai dar ir nuobodziai kas naudosis arti zemes esanciomis aplikacijomis
    o kad naujai kazkas iseina geriau uz senesni produkta…tai ko cia stebetis ?

  7. Cactus parašė:

    tai 6700k reiskia is vis atgyvena jau?

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.