„Intel“ patvirtino, kad „Battlemage“ architektūra yra kuriama

Buvęs NVIDIA techninės rinkodaros direktorius, dabartinis „Intel“ darbuotojas Tom‘as Petersen‘as interviu leidiniui „PC World“ patvirtino, kad „Battlemage“ kūrimas vyksta pagal planą. Jei viskas vyks pagal planą, yra tikimybė, kad šios architektūros debiuto sulauksime iki 2025 m. CES. Tačiau panašu, kad „Intel“ pasimokė iš ankstesnės patirties ir vengia minėti konkrečias „Arc“ grafikos procesorių išleidimo datas, nes „Alchemist“ grafikos procesoriai vėlavo daugiau nei pusę metų.

Tikimasi, kad būsimoji Xe2-HPG architektūra, vadinama „Battlemage“, bus naujosios kartos Bxxx serijos diskrečiųjų vaizdo plokščių varomoji jėga. „Intel“ laikosi paslapties apie šios architektūros detales, nors pasirodė keletas spėlionių. Tarp jų – galimybė turėti iki 56 Xe branduolių, naujos kartos atminties posistemę ir patobulintą Ray Tracing.

Petersen‘as patvirtino, kad šiuo metu maždaug 30 % „Intel“ komandos yra skirta Xe2 „Battlemage“ programinei įrangai kurti. Programinė įranga buvo „Alchemist“ serijos Achilo kulnas. Tačiau „Intel“ padarė didelę pažangą kurdama tvarkykles.

Tuo tarpu Petersen‘as patvirtina, kad „Intel“ grafikos aparatinės įrangos komanda aktyviai dirba prie įpėdinio, t. y. Xe3 „Celestial“ architektūros. Pažymėtina, kad Xe2 architektūra pirmą kartą turėtų pasirodyti kartu su „Lunar Lake“, o Xe3 architektūra turėtų būti pristatyta vėliau kartu su „Panther Lake“ procesorių serija.

1 Komentaras

  1. neblogai parašė:

    Naujos kartos atminties posistemė jiems būtina norint rimčiau varžytis- Alchemiko ji buvo neefektyvi, t.y brangi. Pvz, Nvidija AD106/107 bei AMD Navi 23/33 išsivertė su 128 bitų magistrale, kai Intelis tam pačiam pajėgumui žaidimuose naudojo 256-bitų, kas reiškia 2x atminties lustų, didesnį GPU, daugiau energijos vartojimo, daugiau aušinimo.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.