„Meta“ integruoja reklamas į „Facebook“ pranešimus, kol kas tai tik bandymai
Rob Pegoraro iš „PCMag“ pastebėjo naują reklamų vietą – „Facebook“ programėlės pranešimų sąrašą. Pegoraro rašo, kad maždaug prieš dvi savaites „Android“ „Facebook“ programėlėje jis pradėjo pastebėti reklamas, kurios rodomos su užrašu „Sponsored“. Panašiai kaip ir pagrindinės „Facebook“ platformos reklamų atveju, šalia kiekvienos reklamos yra meniu, kuriame naudotojai gali paslėpti daugiau to reklamuotojo reklamų, tačiau nėra galimybės blokuoti visų remiamų pranešimų.
Reklamos taip pat turi nuorodą „Kodėl matau šį skelbimą“, nors R. Pegoraro pastebi, kad, išskyrus vieną išimtį, neatrodo, kad jie būtų nukreipti į jo interesus. Jis pridūrė, kad reklamos dar nepasirodė „Facebook“ svetainėje arba jo „iPad“ „Facebook“ programėlėje. Reklamos taip pat nebuvo rodomos pranešimų istorijoje.
Bendrovė „Meta“ patvirtino, kad pranešimų sąraše esančios reklamos buvo nedidelio masto bandymo, kuris apsiribojo naudotojų pogrupiu, dalis.
„Visada stengiamės padėti prekių ženklams pasiekti daugiau klientų ir palengvinti žmonėms atrasti jiems aktualiausias įmones ir produktus“, – pareiškime sakė „Meta“ atstovas spaudai Tom Channick. „Atliekame keletą ankstyvų, ribotų reklamų funkcijų bandymų pranešimuose ir tikimės, kad sužinoję daugiau, galėsime pasidalyti informacija.“
Buvo laikas, kai Veidaknygė buvo išties ‘socialinis tinklas’. Bet po to, iš socialumas (žmonių dalijimasis savo gyvenimu) dingo tiek dėl FB skandalų, tiek dėl to, kad ‘feed’ absoliučią pirmenybę gavo visas FB šlamštas toks kaip DI rekomenduojami kanalai, o ne asmenys. Dabar, sakyčiau, jis gyvas tik kaip bendravimo priemonė per FB Messenger. Žiūrėsim, kaip viskas kis toliau:)
Pranesimai isjungti nuo fb atsiradimo , nebent i messenger pranesimus sius ,bet tiesiog butu unistall 🙂
Aš nusiteikęs FB naudoti iki paskutinio dėl to, kad daugiausia žmonių galiu pasiekt su juo.
Pvz, Telegram yra patogesnis, bet draugo Majoro ausys kyšo iš už telegram. (Nesiruošiu ginčytis su tais, kurie prieštaraus)