„Microsoft“ detalizavo Shader Model 6.0
„Microsoft“ baigia darbą ties Shader Model 6.0 specifikacijomis, o „GDC 2016“ renginyje per prezentaciją pasidalino savo įžvalgomis.
Dabartinių vaizdo plokščių grafikos procesoriuose naudojamas Shader Model 5.0, kuris su mumis yra dar nuo 2009 metų, kai pasirodė DirectX 11 API, su naujuoju DirectX 12 API atnaujinamos ir Shader Model specifikacijos. Shader Model 6.0 turės geresnes optimizacijas programiniame kode, kas leis taip vadinamą „arčiau metalo“ veikimą. Tai leis efektyviau išnaudoti grafikos procesoriaus resursus.
Prireikus Shader Model 6.0 galės veikti ir senuoju metodu, kai bus naudojama aplikacija, nepalaikanti DirectX 12.
Buvo laikai, kai SM tikrai buvo akcentuojami. Pagrinde 2004 metai, kai Far Cry patch’as įdiegė DirectX 9.0c ir tuo pačiu SM 3.0, leidusiu įgauti nemažai papildomos spartos GF 6xxx serijai. Įdomu sužinot, kad dabar SM 6.0 naudojamas 🙂