„Minecraft“ beta su Ray Tracing bus išleidžiamas balandžio 16 d.
Niekam ne paslaptis, kad „Minecraft“ turi gauti Ray Tracing efektus. Prie to dirba „Microsoft“ ir „nVidia“, o jų darbo vaisius galėsime išbandyti jau balandžio 16 dieną.
Ray Tracing palaikantį „Minecraft“ atnaujinimą galės parsisiųsti visi turintys žaidimą. Tą bus galima padaryti per patį žaidimą. Su atnaujinimu bus siūlomi 6 RTX pasauliai, kuriuose galėsime pamatyti Ray Tracing grožį. Norint padorios spartos įjungus Ray Tracing reikės turėti „nVidia“ RTX vaizdo plokštę. Kitaip patenkinamų kadrų neišvysime. Žaidime taip pat veiks ir DLSS 2.0 išdidinimas. Daugiau informacijos apie RTX pasaulius rasite čia.
Kaip viskas atrodo galima pažiūrėti trumpame video.
~1300€ gpu , 9900k , 1080p = 57FPS , ant pakylos atsistojes ploju 😀 . Ir tai tik average o ne min …
Nesuprantu idiotų pateisinančių šita nevykusią ale technologija
Bet kita vertus – kam kvailiams pinigai, jei jie fantazijos neturi?
Taip pat mūsų darbdaviai galvoja 😀
Na pati tecnologija nėra bloga, tik neturime dar tinkamos geležies, per anksti ją prakišt bando.
Seniau niekada nebūčiau net pagalvojęs, kad ateis laikai, kai sumokėjęs 4500 LT už gpu, galėsi tik tėterį žaisti ir dar su nestabiliais 60 Fps 😀
Quake su ray tracing gal matei irgi ~60fps o kai tik išjungė iškart 1000FPS nes limitas toks 😀
Ne nemačiau 🙂
As nebuciau net pagalvojes, kad consumer GPU tiek kainuos.
o as tai nesuprantu fps fanatu :)pvz man neisdildoma ispudi padare control rtx efektai. viskas ant maxo ir jokio pastebimo lago, ar kazkokiu nepasitenkinimu per mazu fps… o tie kurie saukia kad nelabai mato skitrumo su ir be rtx, tegu antrus akinius nusiperka…
Skirtuma pastebi, tik daugumai nepatinka kai gražus žaidimas be RTX patampa gražiu žaidimu su RTX tik su per pusę mažesniu fps.
Dabar kai DLSS 2.0 sutvarkė image quality, panašu galima visai jį naudot ir normaliai pakelti spartą su įjungtu Ray Tracing. Kai kur beveik dvigubai.
https://www.youtube.com/watch?v=eS1vQ8JtbdM
Tai vietoj RTX gali pakelt rezoliucija, nes didesnis skirtumas 🙂
Arba tiesiog native sudirbama kad ale DLSS 2.0 gerai atrodytų. Nes kaip kitaip prastums šita reikala
Matyt pas tamsta metukų mažai kad blizgučiai įspudi padarė. 2080 su rtx ~40fps ir jis lago nemato 😀
34, tamstai spresti cia daug ar mazai 😉 tiesiog man ray-tracingo vizualiai efektai > uz pfs’u skaiciu, bendraja pasitenkinimo prasme. bet kiekvienam savo. cs gi budavo(gal dar ir yra) madinga pasidaryt „baisiausia“ grafika, kad geriau atzaist galetum, niekad nesupratau tokiu kentu…
Manau ponui reikėtų žaisti Blender’į, full ray-tracing, turėtum į kelnes nuleist bežiūrėdamas. 😀
Manau esmine problema yra ta, kad reikia RTX2080, jog butu tie 40FPS, o ne 40FPS per se. Ta visuals vs FPS tema manau yra skonio reikalas, nu ir kazkiek aplinkybiu, tarkim competitive zaidimuose FPS bus prioritetas aisku. Tarkim as, kai nezaidziu competitive, ir nezaidziu fast-paced zaidimu apskritai, tai zinok as turbut paimciau visuals vietoje FPS 🙂 Jeigu FPS 30-45 rezyje, ta prasme absoliuciai ziurint, ne average, zodziu tikrai nekrenta zemiau 30 jokioj vietoj, ir gauni top notch visuals – man tiktu. Bet noretusi, kad tam pakaktu pigesnes GPU, bent jau ~250EUR lygio.
Čia aišku visai kas kita- bet taip žiūrint į šituos iš kvadratukų sudėtus pasaulius ir nVidia, prisimeni kad nVidia pirmiausiai stūmė 3D modelius daryti būtent iš kvadratų, o ne iš trikampių. Taigi žiūrint į RT Minecraft galima įsivaizduoti, kad matome vaizdus iš tos neišsipildžiusios nVidia ateities.
Tuo tarpu, kol jūs ginčijatės, aš šitą pastačiau:
https://imgur.com/Id0iqnP