NVIDIA atskleidė RTX 3070 spartą
NVIDIA iki šiol apie RTX 3070 spartą yra kalbėję tik labai nekonkrečiai, bet pagaliau gauname bent spartos skaidrę. Spartos skaidrėje iš viso matome tris vaizdo plokštes: RTX 3070, RTX 2070 ir RTX 2080 Ti. Žaidimų sparta yra lyginama 1440p raiškoje, bet skaidrėje taip yra sintetiniai testai, kuriuose „Ampere“ architektūra atrodo geriau nei žaidimuose. Žvelgiant vien į žaidimus matome, kad RTX 3070 vienuose kiek atsilieka nuo RTX 2080 Ti, bet kituose turi kelių procentų persvarą. Neaišku, ar NVIDIA paėmė pačius palankiausius žaidimus RTX 3070, ar ne. Tą pamatysime kai bus paskelbtos RTX 3070 apžvalgos. Skaidrėje taip pat matome RTX 2070, kurią RTX 3070 žaidimuose lenkia 50-60 %.
Priminsime, kad RTX 3070 išleidimas yra nukeltas į spalio 29 dieną.
Microsoft Flight Simulator reikėtų 16GB RAM.Ar 3070 su 8GB ateityje nepritrūks? Įdomu kokios tendencijos žaidimuose su tais RAM..Full HD rauškoje kai kas ir su šešiais dar išsiverčia
Mažoka, naudojant 4K rezoliucija aš nerekomenduočiau šitos kortos, nebent kai pasirodys kita vaizdo plokščių karta bus keičiama 3070 į naują. Su mažesnėmis rezoliucijomis dabar problemų neturėtų būti, bet kai po poros metų pasirodys išskirtinai naujom konsolėm sukurti žaidimai bus ne vienas kur reikės bent tekstūras sumažinti.
Didžiausia problema gali būti Ray Tracing turintys žaidimai, nes tam papildomai gali reikėti 1-2GB vram.
3070 artimiausius metus naudočiau 2560x1440p.
Na,taip naujos kartos konsolės išeis, reikalavimai tik didės.O su Ray Tracking sako netgi 30xxx serija nelengvai tvarkosi.O AMD BigNavi iš viso dar nepalaikys Ray Tracking..
kas tau sake kad rt nepalaikys?
Rusų forume skaičiau jog twitter šią žinia jog BigNavi nepalaikys Ray Tracking paskelbė toks specialistas @CyberCatPunk.Be abejo tai DAR ne oficialus duomenys..
Ten omenyje turbut turejo tai, kad RDNA2 netures fixed function bloku butent RTRT load’ui. Tas jau buvo gandu lygyje seniai, jog RDNA2 bendros paskirties CU architektura bus praplesta efektyviau apdoroti RTRT load’a ir raster/RTRT abu naudos tuos pacius CU, kas yra „hibridinis approach’as“.
Panašu kad nelabai supranti „hibridinis“ reikšmės. Hibridinis šiuo atveju yra nvidia sprendimas sujungti raster ir RT naudojant skirtingus blokus. Tai kad jie pirmieji pristatė tai nereiškia kad tai yra vienintelis „teisingas“ approach’as. Mano manymu, naudojant general purpose blokus ant RT sumažini spartą, vadinasi nebelieka būtinybės rasteriui naudoti visu blokų, taip pasidalinama blokais maksimaliai išnaudoti GPU, kas yra efektyviau tiek GPU die size tiek spartos atžvilgiu. Bent jau kol nvidios RT blokai sparta nesusilygins su rasteriu.
Hibridinis reiskia, kad RTRT skaiciavimai nera akseleruojamas vien tik fixed function, bet yra naudojami ir kiti blokai:
https://www.tweaktown.com/news/66455/amds-new-patent-explains-hybrid-ray-tracing-approach/index.html
Yra ir privalumu ir trukumu sito sprendimo. Viskas remsis i tai, kaip veiks galutine implementacija.