NVIDIA DLSS technologija bus palaikoma „Unity 2021.2“ žaidimų variklyje

Kol NVIDIA konkurentai tik kalba apie DLSS analogą, kompanija savo technologiją diegia į vis daugiau žaidimų ir jų variklių. „Unity“ kūrėjai pranešė, kad DLSS jų žaidimų variklyje bus palaikomas pagal nutylėjimą nuo 2021.2 versijos. Ši žaidimų variklio versija bus išleidžiama 2021 metų pabaigoje, todėl kiti žaidimai, naudosiantys „Unity 2021.2“, palaikys DLSS per HDRP (High Definition Rendering Pipeline) be papildomos integracijos. Kartu su DLSS bus įdiegtas ir RT palaikymas, tad tai dar vienas NVIDIA laimėjimas.

NVIDIA visai neseniai pranešė, kad „Epic Games“ integruos DLSS į savo „Unreal“ žaidimų variklį, tad kompanija turės jau du žaidimų variklius, kurie pasižymės įgimtu DLSS palaikymu. Tai reiškia, kad DLSS bus naudojamas dar didesniame kiekyje žaidimų.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.