„Ryzen“ sparta žaidimuose su išjungtu ir įjungtu SMT

Vėl grįžtame prie „Ryzen“. Dar iki dabar netyla kalbos apie šių procesorių spartą žaidimuose, tad prie šios temos nusprendęs sugrįžti „Hardware Unboxed“ bandys į viską pažiūrėti iš naujo. Bandymams buvo naudoti du „Ryzen“ procesoriai: 1700x ir 1800X. Jie tai pat buvo bandomi su įjungtu ir išjungtu SMT šešiolikoje žaidimų dviejose rezoliucijose: 1080p ir 1440p. Kaip pamatysite video, išjungus SMT vieni žaidimai pagreitėja, o kiti sulėtėja. Tad aišku, kad būtinas „Windows“ atnaujinimas, kuris leistų operacinei sistemai tinkamai atskirti fizinius branduolius nuo papildomų gijų.

4 Komentarai

  1. Daimonass parašė:

    Gal galit trumpai reziumuoti kas yra tas SMT ?

    • Mindaugas Klumbis parašė:

      AMD SMT (Simultaneous Multithreading) yra Intel HTT (HyperThreading Technology) atitikmuo. Tai leidžia vienam branduoliui apdoroti po dvi gijas, jei viskas geri optimizuota, tai 6 branduoliai su SMT/HTT, gali prilygti 8 branduolių procesoriui be SMT/HTT. Kažkur tai mačiau, kiek tai tikra nežinau.

      Dabar su AMD SMT bėda yra ta, kad Windows nežino kuri gija yra realaus branduolio, o kuri tik virtuali sukurta SMT. Dėl to kai kuriuose žaidimuose krenta sparta, nes skaičiavimai užkraunami virtualiam branduoliui arba fizininiam ir tuo pačiu to pačio branduolio virtualiai gijai, vietoj to, kad būtų apkrautas kitas nieko neveikiantis fizinis branduolys. Trumpai tariant blogai paskirstomas darbas, nes Windows kiekviena gija atrodo kaip fizinis branduolys.

      • Stipena parašė:

        Tai dar ne vienintelė problema, kita problema dar, kaip kažkas minėjo internetuose, yra ta, jog perdažnai yra mėtomas žaidimo „procecas“ tarp branduolių. Dėl to kyla problemos su CPU cache, reikia kaskart iškraut viska ir kitka į vietą sukraut vėl. Taip bereikalingai išnaudojami resusrsai. Čia kaip sugebėjau taip paaiškinau.
        Kaip suprantu Microsoftui teks biški savo OS kernelį pareguliuot, o kadangi M$ viską daro už labai brangiai tai AMD tas atsieis krūvą pinigo 😀

        • Minde parašė:

          tai zinok susije. Kai uzmeta ne ant tos gijos, pamato kad su laudu negerai ir permeta ant kito, kol pataiko. O atminties nera (nedaro isvadu, kad tas ir tas branduolys virtualus) ir su kitu procesu vel is naujo.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.