Skype pranešė, dėl ko įvyko „nulūžimas“

Internetinės telefonijos paslaugas teikianti kompanija Skype oficialiame savo tinklapyje pranešė, dėl ko įvyko garsusis jos tinklo „nulūžimas“, kuris įvyko praėjusią savaitę ir praktiškai visiems vartotojams neleido prisijungti apie 12 valandų.

Kaip teigia kompanija, dėl darbo sutrikimo yra kaltos tiek programinės įrangos klaidos, tiek ir serverių perkrova. Iš pradžių neatlaikė dalis kompanijos serverių, o senesnės Skype versijos neteisingai apdorojo vėluojančius signalus ir taip dar labiau pablogino situaciją, kuri ir taip nebuvo gera.

Nors tai nėra pirmas kartas, kai kompanija susiduria su problemomis, tačiau tai pirmojo visuotinė problema per pastaruosius trejus metus. Skype gana puikiai veikė nuo 2007 metų vidurio iki šių metų gruodžio, o ekspertai mano, kad Skype nėra visiškai pajėgi pašalinti problemas, kad jos nepasikartotų ateityje ir nekenktų verslo klientams.

3 Komentarai

  1. MariusK parašė:

    Pasitikrinkit emailus. Duoda po 1 doleri neva kaip atsiprasyma uz nepatogumus. 🙂

  2. simple parašė:

    Doleris už 12 valandų? Gal derėtu atvirkščiai?

  3. pingve parašė:

    tai gal tau dar makaronu su suriu

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.