Su būsima architektūra „nVidia“ galimai pasieks 8000 CUDA branduolių kiekį

„Geekbench“ duomenų bazėje visai neseniai buvo pastebėti paslaptingi „nVidia“ grafikos procesoriai su 104 ir su 118 vykdomaisiais vienetais. Aiškėja, kad tai ne riba. Dabar pastebėtas grafikos procesorius vykdomųjų vienetų turi net 124, o tai būtų 7936 CUDA branduoliai. Žinant grafikos procesorių architektūros principus galime sakyti, kad pilnai luste yra 128 vykdomieji vienetai ir 8192 CUDA branduoliai, bet lustui esant tokiam dideliam apkarpymai yra neišvengiami. Gali būti, kad pilnai įgalinto lusto „nVidia“ rinkai niekada ir nepasiūlys. Šis paslaptingas grafikos procesorius su 124 vykdomaisiais vienetais šalia turi 32 GB atminties.

Jau seniau sakėme, kad šie paslaptingi monstriški lustai neturėtų būti skirti žaidėjams. Jie turėtų būti skirti naujai „Tesla“ vaizdo plokščių kartai. Priminsime, kad dabar „Tesla“ vardą atstovauja „Volta“ architektūra. Beje, didžiausias „Volta“ lustas irgi yra apkarpytas, o pilnai įgalintos versijos nėra.

7 Komentarai

  1. BC00 parašė:

    nV kaip nV su savo CUDA branduoliais, bet ryt visi tikisi, kad AMD pakalbės apie atnaujintą RDNA 2 architektūrą, kartu su DXR palaikymu, kuris spėjama yra 30-50 proc efektyvesnis už tai, ką dabar daro nV.

    • newdiamond parašė:

      DXR efektyvesnis ?

    • MMM parašė:

      abejoju 🙂 kad gali buti kazkas labai ten efektyviau. Gal greiciau galima suzaisti su spinduliu taupymais, kiek ko apsviesti. Pati technologija tai po apacia ta pati sukasi ir nelabai manau, kad jos apdorojimais architekturiskai labai skiriasi.

    • kernelis parašė:

      Efektyvesnis uz tai, ka daro NVIDIA dabar, bus vien del 7nm. Be to, yra AMD hybrid RTRT patentas, kuriame berods mintis yra dali esamu bendros paskirties resursu isnaudoti RTRT ir sumazinti fixed function bloku kieki. Tam tikra prasme (ekonomine gal) efektyviau gali buti ir del to, jeigu jie tai implementino.

      Man tai idomiau, kaip „jotuberiai“ lygins NVIDIA ir AMD GPU su ijungtu RTRT, nes FPS means shit siuo atveju, reikia taip pat ziureti i vaizdo kokybe ir artefaktu/triuksmo kieki, o ta objektyviai ivertinti, ypac is praktines puses, bus ka veikti. Prasides interpretacijos visokios.

    • Stipena parašė:

      O pagal adored gandus jų RT nieko ypatingo.

      • kernelis parašė:

        Butu naivu tiketis, kad RTG pasiulys ypatinga RTRT, kai jie apskritai atsilieka nuo NVIDIA is bendros architekturos 🙂

        Jeigu RDNA 2.0 sugebes pasiulyti bent jau panasaus lygio RTRT, koki dabar turi Turing RTX’ai, ir tai padarys per atvirus standartus, tai jau bus didelis success story.

  2. BC00 parašė:

    Ray Tracing kitaip.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.