„The Witcher 3: Wild Hunt“ laimėjo metų žaidimo titulą „GDC 2016“ apdovanojimuose
„The Witcher 3: Wild Hunt“ vėl primena apie save laimėdamas metų žaidimo titulą šešioliktuose GDC apdovanojimuose, žaidimas taip pat gavo Best Technology (liet. Geriausia Technologija) apdovanojimą už savo sudėtingą žaidimo variklį, kuris sukombinuotas su puikiais vaizdais bei dideliu žaidimo pasauliu.
„The Witcher 3: Wild Hunt“ yra atviro pasaulio žaidimas, kuriame pagrindinis herojus, raganius, kovoja su mistinėmis būtybėmis siekdamas išgelbėti pasaulį nuo tamsos.
Visos GDC 2016 nominacijos:
Best Debut
„Moon Studios“ (Ori and the Blind Forest)
Best Audio
„Crypt of the NecroDancer“ („Brace Yourself Games“)
Innovation Award
„Her Story“ (Sam Barlow)
Best Technology
„The Witcher 3: Wild Hunt“ („CD Projekt RED“)
Best Visual Art
„Ori and the Blind Forest“ („Moon Studios“)
Best Narrative
„Her Story“ (Sam Barlow)
Best Design
„Rocket League“ („Psyonix“)
Best Handheld/Mobile Game
„Her Story“ (Sam Barlow)
Audience Award
„Life is Strange“ („DONTNOD Entertainment“)
Game of the Year
„The Witcher 3: Wild Hunt“ („CD Projekt RED“)
Pioneer Award
Markus „Notch“ Persson
Ambassador Award
Tracy Fullerton
Lifetime Achievement Award
Todd Howard
Po paskutinio atnaujinimo pasidare tokia nesamone: nukrito smarkiai fps. Bet kas idomu, kad uzdejus nvidia work’sus fps lieka toks pat praktiskai 😀 cia tipo gal dirbtinai padare taip, kad zmones nebijotu Nvidios optionus deti ? man plaukai graziau atrodo nuemus nvidios hearworksus, net jei jie renderinti su max nustatytmais.
Na eilini karta Nvidia kisa ratus ir pasirode ne is gerosios puses. Pvz miske anksciau fps visada buvo 60 fps, dabar 35-40. Meslas zodziu.