„Total War: WARHAMMER II“ sparta
Strategijos mėgėjai sulaukė naujos „Total War: WARHAMMER II“ dalies. O mums įdomu, kaip su šiuo žaidimu tvarkosi vaizdo plokštės ir procesoriai. Testų rezultatai paimti iš „GameGPU.com“ tinklapio. Ten interaktyviose lentelėse galima patikrinti įvairias konfigūracijas ir kaip jos susidoroja su žaidimu. Tad patariame tai padaryti.
O žiūrint į spartą matome, kad čia geriau sekasi „nVidia“ produkcijai. Tuo tarpu AMD vaizdo plokštės buksuoja ir atsilieka nuo savo tiesioginių konkurentų. Tiesa, testuojant buvo naudojamos senesnės AMD tvarkyklės, kurios oficialiai nepalaiko „Total War: WARHAMMER II“. Įdomu, kad 4K raiška net GTX 1080 Ti sukelia problemų.
Procesorių sparta atrodo taip kaip norėtų AMD. Čia „Ryzen“ procesoriai labai stiprūs.
AMD isleidzia driverius skirtus WARHAMMER II, bet testuojama su senais driveriais…
„Procesorių sparta atrodo taip kaip norėtų AMD. Čia „Ryzen“ procesoriai labai stiprūs.“
Lyginami AMD 2017, o intel 2014 m procai 🙂
Įdėtų 7700k, vaizdas turbūt pasikeistų.
Kita vertus, džiugu, kad branduoliai nestovi darbo biržoje 🙂
Nusišnekėjau… nenaudoja jis branduolių… Ryzen 3 ir Ryzen 7 tas pats perf.
Čia priklauso nuo to, ar naudotas testas atspindi fps žaidžiant. Pirmą šio Warhammer dalį beveik visi vaizdo plokštes testuodavo su ‘parodiniu’ filmuku, kai tuo tarpu tikram žaidime fps skirtumų tarp GPU beveik nelikdavo, nes matyt kadrų skaičius labiau priklausydavo ne nuo GPU o nuo CPU.
Galima drąsiai sakyti kad cpu neveža tokiam žaidime ir cpu load turėtų 100% žiūrint į tokius mažus fps
nebutinai, siaip sudas. Kaip ir sakiau, labiausiai fps zudo senu libu naudojimas. Pvz libas buvo pritaikytas pasviesti viena metra apie zibinta. Uzdeda 10 metru. Ten resurso vartojimas skiriasi pi *(10^2 – 1). Ir dar matosi, kad ziauriai krenta fps ant aukstu rezoliuciju, tad ne vien CPU stabdo.