Ar moderniai „Skylake“ sistemai su SLI reikia sparčios atminties: tyrimas naudojant 3600 MHz „G.SKILL TridentZ“ DDR4 modulius
Pakuotė ir komplektacija
Įpakavimo stilistika labai panaši į jau anksčiau matytą pakuotę kartu su apšviesta Z raide bei lipduku, pranešančiu apie pilną suderinamumą su „Intel Core“ procesoriais. Supraskime šeštos ir septintos kartos, kurie palaiko DDR4 atmintį. Dėžutės „patobulinimas“ toks, kad gamintojas dabar labai aiškiai nurodo „TridentZ“ modulių spalvą. Kitoje pusėje nurodytos operatyvios atminties specifikacijos (talpa, dažnis, vėlinimo laikai, darbinė įtampa) ir G.SKILL techninio skyriaus kontaktai.
Moduliai paguldyti į permatomą plastmasinį dėklą, kuriame randamas dar ir firminis G.SKILL lipdukas – mielas atributas nebijantiems šiek tiek pakeisti korpuso išvaizdą.
Tokius ne gėda žmonėms parodyt būtų 🙂
Kaip Mindaugas minėjo, tam tikromis sąlygomis lieka tik pasigyrimas, brangus pasigyrimas 🙂
https://www.varle.lt/atmintys-ram/gskill-ddr4-16gb-2x8gb-tridentz-3600mhz-cl16-16-16–3301103.html
Kai testavom šiaip dėl įdomumo pabandėm ir 4K Hitmane. Kaip matosi 1080p sparta nuo RAM greitesnio pakilo apčiuopiamai. Perjungus į 4K skirtumas buvo paklaidos ribose, kitaip sakant vidurkis tame pačiame fps per kablelį.
„vaikantis 144 Hz monitorių turinčio žaidėjo tikslą – 144 fps“ aš tai nesivaikau nei tų monitorių nei 144fps, visada naudoju žaidimuose v-sync, 60Hz , kitaip ventiliatoriai triukšmauja, ir dažni kadrų mikrotrūkčiojimai, bent jau pas mane
Turėdamas 144 Hz LCD naudoji V-Sync ant 60 Hz? 🙂