Ar moderniai „Skylake“ sistemai su SLI reikia sparčios atminties: tyrimas naudojant 3600 MHz „G.SKILL TridentZ“ DDR4 modulius
Rezultatai: Mass Effect: Andromeda, Rise of the Tomb Rider, The Witcher 3:Wild Hunt
Continue: Analizė, išvados
Tik prisijungę vartotojai gali komentuoti.
Tokius ne gėda žmonėms parodyt būtų 🙂
Kaip Mindaugas minėjo, tam tikromis sąlygomis lieka tik pasigyrimas, brangus pasigyrimas 🙂
https://www.varle.lt/atmintys-ram/gskill-ddr4-16gb-2x8gb-tridentz-3600mhz-cl16-16-16–3301103.html
Kai testavom šiaip dėl įdomumo pabandėm ir 4K Hitmane. Kaip matosi 1080p sparta nuo RAM greitesnio pakilo apčiuopiamai. Perjungus į 4K skirtumas buvo paklaidos ribose, kitaip sakant vidurkis tame pačiame fps per kablelį.
„vaikantis 144 Hz monitorių turinčio žaidėjo tikslą – 144 fps“ aš tai nesivaikau nei tų monitorių nei 144fps, visada naudoju žaidimuose v-sync, 60Hz , kitaip ventiliatoriai triukšmauja, ir dažni kadrų mikrotrūkčiojimai, bent jau pas mane
Turėdamas 144 Hz LCD naudoji V-Sync ant 60 Hz? 🙂