„Asus GTX 1080 Ti STRIX OC“ priima „GeForce GTX 1070“ in SLI iššūkį

Išvados

Prie 4K raiškos prijungta „Asus GTX 1080 Ti STRIX OC“ turėjo atsilaikyti prieš porą gamykliškai spartintų GTX 1070 iš tos pačios „Asus“ ir MSI, sujungtų į SLI. Pagal grynas aparatines specifikacijas SLI sistema turėjo pranašumą tiek skaičiuojant CUDA branduolius, tiek TMUs/ROPs vienetus, kai GTX 1080 Ti vieninteliu kozeriu liko 3 gigabaitais didesnis (11 GB vs 8 GB) atminties buferis ir… ir tai, kad ji dirba programiniu būdu kur kas labiau autonomiškai. Buvo suplanuota, kad „Asus GTX 1080 Ti STRIX OC“ iššūkį priims dešimtyje žaidimų, tačiau 2 greitai atkrito. SLI režimu sujungtos dvi GTX 1070 nerodė jokio scalling‘o „Mafia III“ ir „Dirt 4“ žaidimuose. Atlikus keletą pakeitimų su „NV Profile Inspector“ SLI buvo atgaivinta „Dirt 4“ trasoje, tačiau tada susidurta su artefaktais: mirgančiais pajuodavusiais šešėliais bei pastoviai trukčiojančiu vaizdu, nors vidutinė sparta siekė 50 fps. SLI keistokai jautėsi ir „Rise of the Tomb Rider“ pasaulyje, tiksliau gautos itin mažos vidutinės 0,1/1 % fps vertės. OCAT įrankis užfiksavo didžiulį skirtumą tarp vienas paskui kitą generuojamų kadrų (pvz, 20 – 330 – 20 – 330), nors žaidybinės kokybės prasme, neįtikėtina, bet to beveik nesijautė. Toliau tęsiant kalbą apie blogiausių kadrų vidutines reikšmes, „Asus GTX 1080 Ti STRIX OC“ turėjo pranašumą visuose bandytuose žaidimuose, išskyrus „Battlefield 1“, bet ir čia SLI sistemą reikėjo „gydyti“. Tik pakeitus DX12 API į DX11, dvi GTX 1070 pradėjo demonstruoti vienai GTX 1080 Ti artimą vidutinę spartą (70,5 fps vs 67,9 fps) ir gerokai solidesnius blogiausius kadrus. Tam, kad SLI pradėtų rodyti bent kažkokius raumenis korekcijos buvo būtinos ir DOOM šaudyklėje. Iškeitus „Vulkan“ API į „OpenGL“ vidutinė sparta padidėjo +20 fps, tačiau „Asus GTX 1080 Ti STRIX OC“ išliko pakankamai toli priekyje (113 fps vs 84,7 fps).

Be „Battlefield 1“ su DX11, artimesnė kova išsivystė dar keturiuose žaidimuose, iš kurių trijuose SLI turėjo pranašumą pagal vidutinę spartą, tačiau, kaip taisyklė, negalėjo prilygti pagal mažiausių kadrų vidurkius. Pranašumą trečiajame žaidime, „The Witcher 3: Wild Hunt“, galima pavadinti labai slidžiu, greičiau lygiosiomis. Atsilikdama vos 1,5 fps „Asus GTX 1080 Ti STRIX OC“ sugebėjo žengti koja kojon. SLI sublizgėjo GTA V ir „Mass Effect: Andromeda“, kuriuose vidutinės spartos pranašumas siekė 6 fps (+11 %) ir beveik 5 fps (+9 %). Čia ir vidutinė blogiausių kadrų reikšmė buvo artimesnė „Asus GTX 1080 Ti STRIX OC“ vaizdo plokštei. Visgi, pagal šį rodiklį SLI geriausiai atrodė „Hitman“ žaidime, kur deficitas tesiekė 6-7 fps. SLI taip pat bandė spardytis „Prey“ laboratorijoje, tačiau GTX 1080 Ti, matuojant vidutinę spartą, buvo ~10 % spartesnė ir tai privertė padėti sunkiai matomą, bet nenuginčijamą, ženklą tarp šių dviejų dailių fotografijų.

<

Vertinant „Asus GTX 1080 Ti STRIX OC“ tiesiog kaip vieną iš daugelio rinkoje esančių GTX 1080 Ti vaizdo plokščių, negalima nepažymėti (šiek tiek bijant sumeluoti), kad tai viena iš trijų didžiausius taktinius dažnius turinčių oru aušinamų modelių, nors 10-15 MHz į vieną ar kitą spartos į sekantį lygį nepakels. Nusileidžiama tik „MSI GTX 1080 Ti Lightning Z“ ir „Gigabyte Aorus GTX 1080 Ti Xtreme“, bet pastarųjų kaina taip pat gerokai didesnė, o ir aušinimo sistema nė kiek nekompaktiškesnė. Kalbame apie būtinybę savo korpuse be 30 cm erdvės nuo PCI dangtelio surasti ir 2,5 PCI aukšto, kitaip „Asus GTX 1080 Ti STRIX OC“ liks „už durų“. Daugiau priežasčių, kodėl ši plokštė negalėtų atsidurti premium plokštės ieškančiojo korpuse sugalvoti sudėtinga. Restruktūrizuota, atsisakius „Direct Touch“ technologijos, aušinimo sistema su į veidrodinio paviršiaus „MaxContact“ plokštelę integruotais šešiais šilumos vamzdeliais išlaikė temperatūrą žemiau 70 °C, iki beveik 60 °C besitęsiantis betriukšmis režimas ir tylus, iš bendro sistemos profilio neišsiskiriantis, ventiliatorių darbas vaizdo plokštę apkrovus 4K raiška be įkyraus „coil-whine“ zirzimo, kurioje beveik visuomet, net panaudojus AA filtrus, gaunami bent 50 fps. Kiekvienas gamintojas savo RGB LED apšvietimą laiko unikaliu, todėl papildomos išskirtinės vertės AURA RGB apšvietimas nepridės (nebent visa sistema iš „Asus“ komponentų ir aksesuarų), kaip ir gauta nauja pora 4-pin lizdų, tačiau džiugu, kad nuo praėjusiais metais įvykusio susipažinimo su GTX 1070 STRIX „Asus“ nenumetė savo „Fan Connect“ į šoną, suteikdami daugiau valdymo galimybių prie vaizdo plokštės prijungtiems sisteminiams ventiliatoriams.

14 Komentarai

  1. DasMachine parašė:

    Kaip ir galima det taska – SLI/CF mires. Ir jokiais pazadais negalima tiket, zadejo AMD + NVIDIA palaikyma su DX12, o normalaus scalinimo nera net ant to pacio brando. Aisku sake kad priklausys nuo developeriu, bet juk ta nuo seno visi zinojo, tai kam vis del to girtis.

    PS: Gal galima „Testavimas“ pervadinti i koki „Testavimo aplinkos aprasymas“? 🙂

  2. newdiamond parašė:

    bc00 nu tu ir nepailsti 😀

  3. newdiamond parašė:

    o bendrai snekant, sli ir cfx tragedija ir tiek…jeigu kam pinigai kisene pleso – deda sli 🙂

  4. IFeelYou parašė:

    Po šito review priėjau vienos išvados… Pirksiu 1080Ti SLI.

  5. BC00 parašė:

    DasMachine@ NV + AMD veikia, bet tik Ashes of the Singularity teste 🙂 Su DX12 visas multi-GPU support’as išvis buvo atiduotas į kūrėjų rankas:
    „The whole point of DX12 was to remove as much driver abstraction as possible and give developers as much control of the GPU(s) as possible. This has it’s advantages and disadvantages. Namely, if a developer doesn’t care to code their DX12 game to use more than one GPU there won’t be anything NVidia or AMD can do about it short of lending their own devs to do it.“
    O kas negerai su pavadinimu „Testavimas“?

    SLI yra liuks sintetikoje, kuri visada gerai prižiūrima, kas IFeelYou ir domina, nes kitaip reikėtų 980Ti in SLI atsikratyti ir pradžiai pasistatyti bent vieną 1080Ti 🙂

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.