„Powered by Asus“ stacionarus kompiuteris
Pakuotė ir komplektacija
Pakuotė ir komplektacija
Kompiuteris atvyko „Corsair Spec-01“ korpuso popierinėje dėžėje. Ji nieko neišsiskiria nuo įprastos to pačio korpuso dėžės, kad viduje kažkas daugiau išduoda tik svoris, o ant viršaus užklijuota „Varlė.lt“ juosta leidžia suprasi, kad dėžė jau buvo kažkieno praverta. Atidarius pamačiau, kad korpusą iš galų prilaiko polistereno laikikliai, taip jį kuo labiau apsaugant nuo galimų pažeidimų. Išėmus kompiuterį paaiškėjo, kad su juo gauname tik maitinimo kabelį, pagrindinės plokštės vartotojo vadovą ir kompaktiniuose diskuose esančias tvarkykles.
Galiu pasakyti is savo patirties…service support neprilygsta HP…
Gauni kompa, tai ir lieka tavo problema, o ne gamintojo. Apie Lietuvos servisus, kurie atstovauja ASUS tai irgi..patylesiu
Taip, Servisa ICT (serviso provideris) yra blogiau nei gestapas – man reikejo pakeisti garantinio pc wifi korta, jie pakeite koloneles ir perrase win 8 😀 zodziu… Taciau sita „kontora“ yra ir Apple, Dell, BenQ, MSI, Lenovo, LG ir kitu dideliu kompaniju autorizuotas servisas…taip, kad nenuvertinciau Asus vien del serviso providerio.