AMD mano, kad NVIDIA irgi kuria tvarkyklių lygiu veikiančią kadrų generavimo technologiją

AMD ruošia savo „Fluid Motion Frames“ (AFMF) technologiją, kuri bus viešai išleista vėliau šį mėnesį (tiksliau, sausio 24 d.). Aaron‘as Steinman‘as, „Radeon“ vyresnysis vadybininkas, mano, kad konkurentė NVIDIA turės imtis drastiškų veiksmų, kai AFMF bus pristatyta dėl jos atviresnio pobūdžio. Trumpai bendraudamas su „PC Gamer“ jis teigė: „Būtų smalsu sužinoti, ar NVIDIA mano, kad dabar jie turi prilygti tam, ką mes padarėme, kad kai kurie iš šių sprendimų būtų grindžiami tvarkyklėmis.“ AMD programinės įrangos inžinerijos jau išleido „Radeon Super Resolution“ (RSR) technologiją, kuri veikia per tvarkyklę.

Skirtingai nei AMD aktyviai reklamuojama „FidelityFX Super Resolution“ (FSR) sistema, AFMF ir RSR nėra priklausomos nuo oficialios žaidimų kūrėjų paramos. Šie tvarkykle pagrįsti sprendimai bus įtraukti į būsimą AMD HYPR-RX funkcijų rinkinio versiją. Steinman‘as tęsė savo pareiškimą: „Manau, kad pradėsime matyti, jog DLSS galima naudoti tik tam tikruose sprendimuose, todėl arba NVIDIA turės pasinaudoti mūsų sprendimu, nes mes jį padarėme atviro kodo ir skirtą visiems gamintojams, arba jiems tikriausiai reikės padaryti kažką panašaus.“ Leidinyje nurodoma, kad NVIDIA turi kažką panašaus – NVIDIA „Image Scaling“, tačiau tai toli gražu ne tokia pažangi technologija kaip jų dirbtinio intelekto DLSS. Steinman‘as „PC Gamer“ pripažino, kad ateityje jo pagrindinis priešininkas neišvengiamai išsiverš į priekį: „Konkurencija niekada nesibaigs, tiesa? Mes turėsime naujų technologijų, jie (NVIDIA) turės naujų technologijų.“

1 Komentaras

  1. BC00 parašė:

    Kiti pavadinimą ištrimtavo, kaip kad NVIDIA atsilieka šioje srityje nuo AMD.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.