AMD neigia, kad neleidžia „Bethesda“ į „Starfield“ įtraukti DLSS

Penktadienį AMD vyriausiasis žaidimų sprendimų architektas Frank‘as Azor‘as sakė, kad jei „Bethesda“ norėtų įdiegti konkurentės NVIDIA DLSS technologiją savo būsimame RPG žaidime „Starfield“, AMD tam netrukdytų. „Jei jie nori naudoti DLSS, AMD juos visiškai palaiko“, – sakė Azor‘as.

Kiek seniau buvo kilę įtarumų, kad AMD neleidžia DLSS atsirasti daugumoje žaidimų, dėl kurių ji pasirašo rinkodaros sutartis. Ankstesnis AMD vangumas aiškintis situaciją nepadėjo, ir šią savaitę bendrovė vis dar negalėjo atskleisti visų sutarčių detalių. Azor‘as pripažino, kad sutartyse numatyti pinigai mainais į techninę paramą ir kad AMD tikisi, jog partneriai teiks pirmenybę jos technologijai, o ne konkurentams, tačiau pabrėžė, kad nedraudžia diegti DLSS.

Jo teiginį patvirtina keli praeities atvejai. Neseniai į „Sony“ žaidimus įtraukti abu vaizdo išdidinimo įrankiai, nepriklausomai nuo rėmėjo, o į „Microsoft“ „Deathloop“, nepaisant partnerystės su AMD, DLSS buvo įtraukta į atnaujinimą po išleidimo. Deja, dabartinė duomenų analizė nerodo jokių DLSS ar „Intel“ XeSS požymių „Starfield“ žaidime, tačiau išleidimo metu žaidimas palaikys FSR 2.

Azor‘as užsiminė, kad „Bethesda“ galėjo sutelkti dėmesį į FSR 2 „Starfield“, nes „Xbox“ ir visos naujausios asmeninių kompiuterių vaizdo plokštės gali naudotis šia technologija, o DLSS reikia NVIDIA vaizdo plokštės iš „GeForce RTX 2000“ ar vėlesnės serijos. Nepaisant platesnio FSR suderinamumo diapazono, lyginant vaizdo kokybę paprastai pranašumą įgyja DLSS.

Žaidimas „Starfield“ kompiuteriams, „Xbox Series X“ ir „Xbox Series S““ pasirodys rugsėjo 6 d., tačiau iš anksto užsisakiusieji „Premium Edition“ versiją galės juo naudotis nuo rugsėjo 1 d.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.