„Assassin’s Creed Origins“ sisteminiai reikalavimai

„Ubisoft“ atskleidė kokio kompiuterio reikės tiems, kas norės išbandyti „Assassin’s Creed Origins“ žaidimą. Žaidimas bus išleidžiamas spalio 27 dieną.

Paaiškėjo, kad „Assassin’s Creed Origins“ nereikės itin galingo kompiuterio, bent pagal „Ubisoft“ pateiktą informaciją. Reikalaujama, kad kompiuteris minimaliai turėtų i5-2400 ar panašaus pajėgumo procesorių bei GTX 660 ar R9 270 vaizdo plokštę. Visa tai 720p raiškai su minimaliais nustatymais. Perėjus prie 1080p raiškos reikėtų turėti i7-3770 ar panašaus pajėgumo procesorių bei GTX 760, R9 280X ar panašaus pajėgumo vaizdo plokštę su 3 GB VRAM. Visa tai aukštiems nustatymams.

Minimalūs sisteminiai reikalavimai

  • OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
  • PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
  • VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
  • SYSTEM RAM: 6GB
  • Resolution: 720p
  • Video Preset: Lowest

Rekomenduojami sisteminiai reikalavimai

  • OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
  • PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
  • VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
  • SYSTEM RAM: 8GB
  • Resolution: 1080p
  • Video Preset: High

36 Komentarai

  1. SarzzeR parašė:

    Rekomenduojami neatrodo labai baisiai. 🙂

  2. newdiamond parašė:

    nu ne…reikia pirkti 8700K 😀

  3. Jordan parašė:

    Reikalavimai lygus syndicate. Kas nėra taip jau blogai. Perėjau ant gtx 1080,4930k. Naudojau 4k rezoliucija. Shadows numusus iki medium ir aa išjungus buvo galima žaisti 45-60 fps diapazone.

    • Mindaugas Klumbis parašė:

      Šiaip įdomu. Aš kažkodėl kai reikia kažkokį grafikos nustatymą aukoti visada mažinu šešėlių detalumą (Shadows). Jordan matau irgi tą patį daro. Kokio nustatymo kiti atsisakote? Kuris efektyviausias gal iš patirties? Apie MSAA ar AA net nekalbu, žinoma.

      • koloniukas parašė:

        Nieko neatsisakau, tiesiok perku dar vieną gpu in sli 😀

      • Minde parašė:

        As daznai seslius per viena punkta irgi sumazinu. Ir ne tik delto kad fps pakiltu. Daznai per detalus seseliai labai netikrai atrodo ir erzina. Patinka soft shadows, kai šešėlių konturai prarade detales linijas, kaip realybeje

      • Jordan parašė:

        Tai shadows mažiausiai pastebimi, beto ir man ant max kažkaip į akis labai krenta. Aa 1440p ir aukščiau nereikalingas. Tiesa shadows ant low palikti irgi negerai tada kampai irgi lenda.

      • GK parašė:

        pirmus du kuriuos aukoju tai shadows, nes tikrai nesedesi visa diena ir neziuresi i juos ir siaip i juos sunku atkreipti demesi kada pastoviai judi ir daznai dar aukoju reflections arba vandens arba siaip kitokius, nes jie irgi nesvietiskai ima resursu.

        • Minde parašė:

          as tai kartais sumazino teseleation ar kaip ten vadinasi. Nes ir resursursus valgo ir kartais dar gadina vaizda. Pvz zaidime Rise of Tomb Rider vaizdas daug man grazesnis ir aiksesnis sumazinus tesselleation per viena. Ir dar, kartais tai visi dirbtiniai svytejimai buna ant tiek uzkrauti, kad net isnyksta/nematomos detales.

          As visada pasilieku du parametrus, kuriuos stengiuosi neikada nemazinti.
          1. Teksturuos
          2. Matymo atstumas.

          ir gal but dar trecias egzistuojas, tai 3D field vission. Jei kas padarytu screen shortus SU ir BE , tai skirtumo nebutu. Bet kai zaidi, tai skirtumas didelis, kazkoks kitoks erves pojutis darosi. O kiti visi nustatymai daugiau maziau antraeiliai ar mazareiksmei. Dar jei rezoliucija mazesne, reikia AA ar kokia alternatyvia technologija ijungti. AF irgi gerai.

          Tiesa, apie BTF1, ten nera custom galimybiu del grafikos, tik gali nustatyti leveli… pyp…iec.

          • neblogai parašė:

            Mano labai panašūs pasirinkimai:) Svarbiausia:
            1) Tekstūros bent high
            2) Stiprokai dedu AA, bet gana neaukštą 1080p raišką (1:1 ar 1:2 santykiu su panelės raiška)
            3) Pop-in nėra gražu, taigi matymo atstumas geriau didelis
            4) Iš per pastaruosius metus pristatytų technologijų- mielai palikčiau ‘tūrinę šviesą?’- volumetric light. Stipriai pakeičia vaizdą į gerąją pusę, nors ir stipriai kerta per fps.
            Visa kita- pvz vanduo, šešėliai, krūmai ir t.t ne taip svarbu, gali būti ant vidutinių nustatymų, o details ir tesselation turbūt taip pat, bet galima pasireguliuoti ant aukštesnių jei žaidime daug žiūrėjimo į kalbančius veikėjus iš arti, ir norisi gražiau.

            • Minde parašė:

              tas tavo „turine sviesa“ ir yra 3d vission alternatyva 🙂
              Tik va mano pastebejimas, kad programeriai ar zaidimo kurejai daznai persistengia su tessellation, ir ant max pakelus net negrazu darosi. Tad drasiai galite per viena punkta visada mazinti (jei suteikia nustatymai tokia galimybe). Pvz as buvau nepatinkitas su Rise of Tomb Rider vaizdu, kuri maciau ant Ultros nustatymu, tad susimazinau kelis nustatymus ne del fps, o del to, kad vaizdas tapo daug malonesnis akiai, kazkoks bluras ir svytejimas dingo aplink veikeja tuo budu isryskinant veikejo detales. Tas pats ir su aplinka.

              Dar del tessellation max lvl plytos ar akmenys ant tiek netikroviskai issproge, kad kai kuriuose zaidimuose sienos net pasislykstejima savo netikroviskumu sukelia, pvz zaidimas Americas Army 4. Arba testas Unigine Heaven Benchmark

              • Minde parašė:

                Patys suprantate, kad tokio grindinio nebuna: http://cdn.overclock.net/c/c0/c0fdf52d_00002.jpeg

                ir turint tokius tessellation nustatymus reiktu mazinti ne per viena o daugiau punktu.

                • Minde parašė:

                  taip pat atkreipkite kur durys kaireje, ten aplink jas issoke ar tai balkiai ar dar kas. Irgi ziauriai netikroviskai atrodo. Foto viena, bet zaidziant labai jauciasi. Geriau jau detalios teksturos, negu per aukstas tessellation. Vienintele vieta kur man aukstas tessellation pasiteisino, tai kalnai.

              • neblogai parašė:

                Ar tikrai apie tą patį kalbam, 3D field vission vs volumetric lighting(god ray)? Google apie 3D field vission nieko tinkamo man nemeta, o ir minėjai kad to nuotraukose nesimato- kai ‘tūrinės šviesos’ srautai puikiai matosi.

                • Minde parašė:

                  ta prasme matosi, bet as turejau omeny zaidziant daug didesnis malonumas negu gali speti is screen shorto skirtumo. Skirtumas santykinai mazas foto ziurint, o zaidziant didelis skirtumas, nes smegenys kitaip erdve suvokia.
                  Anksciau esu mates zaidimu su tokiais nustatymais:
                  „3d field vission…“ ar panasiai
                  ir berods vadinosi karta „erdvine sviesa ar matymas“. Kokios uz siu nustatymu pavadiniu slepesi tikros technologijos as nezinau. Bet visada ju ijungimas man patikdavo, nors rydavo resursus.

                  Ir dar, kiek pamenu net seni zaidimai kaip Gothic2, Gothic3, Rizen turejo video nustatymus kaip GodRays. Tik nepamenu, kad ta technologija buvo tiek isvystyta kaip dabar ir ten taip luzinejo tie spinduliukai. Tiesiog pats erdves apsvietimas pasikeisdava, vizualiai nedaug, bet zaidziant jausdavosi.
                  Dabar si technologija labai smarkiai isvystyta (kiek pamenu po Crysis1), ir ten spinduliukai graziai luzineja. Tik ir be tu luzinejanciu spinduliuku senuose zaidimuose ji duodavo erdves suvokimo.

  4. Povilas parašė:

    Geriau einam pasisaudyt vakare BF2, 3 dienas open beta 😀

  5. SarzzeR parašė:

    Bandžiau ir aš BF2, tai bent optimizacija – gera. Su mano sistema pavyksta išgauti 150fps stabiliai (1080p Ultra). Man, tai visai patiko. 🙂

  6. marumbas parašė:

    Sign in is currently unavailable. Please try again later. 🙁

Parašykite komentarą