„CD Project Red“ sako, kad padės norintiems grąžinti „Cyberpunk 2077“ žaidimą

„Cyberpunk 2077“ žaidimas buvo labai laukiamas, bet, panašu, kad kūrėjams reikėjo dar šiek tiek laiko, o galbūt visai atsisakyti senos kartos konsolių versijos. Jei asmeninių kompiuterių „Cyberpunk 2077“ žaidimo versija yra pakenčiama ir ją tikrai galima žaisti, tai „PlayStation 4“ ir „Xbox One X“ konsolių savininkai yra visiškai nusivylę. Su senesnėmis konsolėmis „Cyberpunk 2077“ atrodo tragiškai, be to, sparta irgi yra apgailėtina. Kadrų kiekis dažnai būna žemesnis nei 30 fps. Žinoma, niekas nesitikėjo, kad „Jaguar“ branduoliai ir senos kartos grafika, esanti PS4 ir „Xbox One X“ konsolėse, pasiūlys įspūdingą grafiką, bet situacija dabar yra labai prasta. Mes gi visi žinome, kad toks žaidimas, kaip GTA V, išleistas 2013 metais, su konsolėmis atrodo visai neblogai, o taip pat turi daug protingesnį žaidimo variklį, dėl to kompiuterio valdomi personažai elgiasi sumaniau.

„CD Project Red“ sako, kad „Cyberpunk 2077“ gaus didelius atnaujinimus sausio ir vasario mėnesiais. Su būsimais atnaujinimais bus pagerinta grafika „PlayStation 4“ ir „Xbox One X“ konsolėse, bet grafikos lygis vis tiek nepakils iki tokio kaip su galingu asmeniniu kompiuteriu ar naujos kartos konsole. Asmeniniams kompiuteriams skirta „Cyberpunk 2077“ versija irgi pastoviai gaus atnaujinimus, kurie pagerins spartą ir ištaisys klaidas.

Konsolių žaidėjai, kurie nenori laukti „Cyberpunk 2077“ pataisymų, gali žaidimus grąžinti per PSN ir XBOX parduotuves, o tie, kurie pirko fizines žaidimo kopijas, pirmiausia turi bandyti žaidimą grąžinti į parduotuvę. Jei parduotuvė nesutinka grąžinti pinigų už žaidimą reikia susisiekti su „CD Project Red“ (el. paštu: helpmerefund@cdprojectred.com) ir pagalba bus suteikta. Tiesa, pagalba dėl grąžinimų bus suteikiama tik iki gruodžio 21 dienos.

11 Komentarai

  1. ziogzzz parašė:

    Zaidimas neturi jokios ypatingos dvasios, kaip ir is treileriu as jame nieko gero nemaciau ir buvau teisus. Is torentu parsitraukiau, pasibandziau, vat ir hype – kuris sukurtas mazu vaiku pagrindu baigesi, arba as itariu per senas geimeris esu arba is vis pasenau :D, juk nuo Saulys kompo su mageliu pradejau geimint, bet kad kuo tolyn to labiau i miska lendame, saika be nuomones preorderina bele koki kakuti kuri tik parodo, turbut rinkoje perdaug pinigu, nieko tuoj issiurbs 🙂 New generation likes new easy poop:))

    • Stipena parašė:

      Aš manau kad tiesiog esi jau per senas, kaip ir aš 😀 Na ir priklauso kiek žaidei tu jį, gal tiesiog reikia laiko kad įtrauktų, bent keliem žmonėm pradžia buvo tokia meh, po to užkabino. Man panašiai, pradžia išvis jokios emocijos, biški pažaidus pradėjo labiau patikt, bet deja neturiu tinkamo HW juo mėgautis, tai tik pasibandžiau, gal ateityj kada…

    • kernelis parašė:

      As panasiai jauciuosi del daugumos nauju AAA. Nesakau, kad kazkas blogai su zaidimais, turbut tiesiog esu istoriskai priprates prie single-player linijiniu non-openworld zaidimu, kurie labiau orientuoti i atmosfera, o ne „kieki“. Tuo tarpu dabar faktiskai viskas eina priesingai tam. CP2077 dar nezaidziau, niekur neskubu (mazai zaidziu is viso), pabandysiu po kokiu metu, tada spresiu.

    • svabas2 parašė:

      jaunimas šiais laikais naglas kažkoks ir viską jie už senius geriau žino
      https://www.youtube.com/watch?v=km3LRk_nAxk

    • neblogai parašė:

      O gal galima plačiau, kas tai per ‘Saulys kompas su mageliu’, kiek buvo paplitęs, ir pan.? Aš tais laikais tik vaikas bėgdavau į kompiuterinę, ir pagal tai kaip atmintyje išlikę žaidimai- jūtūbėje žaidimai panašiausi į Amigos, taigi ir kompiuteriai matyt Amigos ar jų klonai. O gal kas žino plačiau (arba yra parašyta straipsnių/tyrinėta istorija), kokia buvo Lietuvoje padėtis, kurios architektūros technika buvo plačiausiai paplitusi tose ankstyviausiose kompiuterinėse? Man pačiam nelabai aišku net kurie tai galėjo būti metai (kaip suprantu- kompiuterinių pradžia galėjo būti kokie pora metų prieš paplintant namų konsolėms, tokioms kaip Zhiliton bei UFO?).

      • ziogzzz parašė:

        Šaulys-1 kompiuteris gamintas Lietuvoje, imoneje Nuklonas, panasus i Sinclair: https://interestingengineering.com/a-history-of-vintage-electronics-the-game-changer-sinclair-zx-spectrum-celebrates-its-38th-anniversary
        Is tikro kaimynas toki Sinclair turejo, tai uzkabino ir ilgai teko taupyti kol isigyjau Šaulys. Idedi kasete i mageli, surenki : Load ir dvi kabutes, paleidi maga, (kaseteje irasyti zaidimai) ir po to meldies koki 10 min., kad jis israsytu, nes ten ir galvute reguliuot reikdavo, zinoma kiti diskavedzius turedavo, tai cia jau kieti budavo :))) Po to Zhiloton i trasa atejo, o po jo ir naujas pc su AMD 300 procu ir trio 3d grafikine (sis kompas buvo mano pirmas ir prasciausias manau), po to karto tik Intel proca imdavau:) ir aisku Carmageddon sukos labai prastai su Trio 3d tai reikejo ir kitos vaizdo plokste, kuri jau patapo nvidia.

        • neblogai parašė:

          Na mano pirmas kompas buvo 166MMX + 32 MB + S3 Trio32 (be jokio 3D:(, pirktas iš BMS už 3600LT, 1997/1998 sandūroj. Tačiau man įdomesnis yra būtent ankstesnis laikas- ~1990(?) metai, ir būtent pirmos kompiuterinės kai 8-bitų Nintendo klonai dar nebuvo paplitę. Taigi, būtų įdomu apie tą ankstyvą laikotarpį susirasti daugiau žinių, kad įsivaizduoti, kaip kompiuterinės plito, kokie buvo žaidžiami žaidimai, ant kokios jie buvo platformos, kiek kainavo (lyg ir 1 rublis už 15 minučių buvo pas mus(?)), kas plito kuriais metais, ir panašiai. Na ir toliau- ar buvo taip kaip įsivaizduoju, kad kokiais 1992/1993-ais metais Nintendo klonai perėmė rinką, ir vaikai ėmė lošti namie? Kiek kainavo tie (konsolė, ir žaidimai)?
          Dar man pačiam yra šiokia tokia paslaptis, kodėl ir pats kokiais 1995-ais nenusipirkau to klono už sutaupytus pinigus (pinigų kažkiek turėjau- pirkausi ir AIWA ‘muilinę’ už 200LT(?), ir ausinuką už 150LT(?)). Gali būti, kad tuomet jau buvau pasibaisėjęs tiek klonų geležies kokybe, tiek žaidimais ‘1000000 in 1’, kai realiai nelabai žinodavai ką perki. Nes žaidimai visgi rūpėjo- kai vėliau įsigijau kompą, jie tikrai buvo svarbiausias tam kompui darbas:)

        • svabas2 parašė:

          mano irgi Sinclair pirmas kompas su magnetofonu. Prisimenu bandžiau iš knygutės laikrodžio programą surašyt iš vieno lapo simbolių programuotojų kalbos Basic ar kaip ten

  2. ojojoj parašė:

    as isvis vaizduske pardaviau Cyberpunk zaidimo isleidimo diena ir nupirko zmogus, kuris zais si zaidima, nes jo vaizduske nepaveza, o as meginsiu su savo UHD 630 integruota „zaist“ visus geimus, kuriuos paves 😀 Beje netikejau, kad UHD 630 tiek sugeba. Mazas WOW buvo man, kai nei kart neesu bandes su 8700k tandeme paleist geimu 😉

  3. SoTOP parašė:

    Silpnai šį kartą pasirodė CDPR. Ne tik žaidimas veikia sunkiai, bet graudžiausiai tai atrodo jų kalbos apie „žaidime jau esančius“ dalykus likus mažiau nei metams iki pirmosios išleidimo datos, o išleidus žaidimą po papildomų šešių mėnesių atidėjimų paaiškėja kad tų „feature“ nerasta nei kvapo ir niekada nebuvo.
    Man patiko žmonių mintis, kad dabar jeigu techninę pusę kažkiek aptvarkys CDPR, tai žmonėms ir užsimirš visi tie stebuklingi pažadai. Čia realiai reiktų, kad vartotojų teisės paimtų ir vieną kartą už tokių vėjų šnekėjimą duotų baudą, tarkim 20% žaidimo kainos gražinimas kiekvienam pirkusiam, kad tokios absurdiškos situacijos išnyktų.

  4. Povilas parašė:

    Nzn man tai labai viskas jame patiko, tik nedaug palosiau, nes hardware stabdo siek tiek, ypac geras is ginklu saudymo feelingas, idomus skills, as ten tikrai nesiruosiu vaiksciot ir spaudyt ant kiekvieno zmogaus interact button. Aisku bugu sutikau, bet juos aptvarkys su laiku, steame 80proc positive review, tai manau tikrai geri balai. Jie tiesiog per daug uzsimojo, nes reikejo leist game ant senu konsoliu, taip pat ant nauju tures optimizuoti, dar pc, stadia. Tai ir patys sau pakiso koja, bet zaidimo mechanika tikrai gera. Zodziu uz pusmecio zaidimas atrodys puikiai.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.