„Nokia“ keičia savo logotipą, kad pažymėtų naują erą
Pekka Lundmark, perėmęs „Nokia“ telekomunikacijų įrangos padalinį, parengė trijų etapų planą – pertvarkyti, paspartinti ir išplėsti. Baigusi pirmąją plano dalį, „Nokia“ sutelks dėmesį į spartinimą ir pirmą kartą per 60 metų keičia savo logotipą, taip parodydama strategijos pokyčius.
„Nokia“ atsisako mėlynos spalvos ir pakeičia ją bet kokia, kuri labiau tinka atsižvelgiant į situaciją, t. y. konkreti spalvinė schema nepriskiriama. Lundmark sakė, kad „Nokia“ nebėra tik išmaniųjų telefonų bendrovė, o verslo technologijų bendrovė.
„Buvo asociacija su išmaniaisiais telefonais, o dabar esame verslo technologijų bendrovė.“
Be telekomunikacijų įrangos verslo plėtros, „Nokia“ ketina sutelkti dėmesį į įrangos pardavimą kitoms įmonėms. Tarp jų – privatūs 5G tinklai ir įranga automatizuotoms gamykloms, kuri padėtų bendrovei tapti „Microsoft“ ir „Amazon“ konkurente šioje srityje. Lundmark paminėjo, kad „Nokia“ svarsto galimybę vystytis ir augti ir kitose srityse.
Nice, VOVIA