Reklamos bendrovė sako, kad įrenginiai Jūsų klausosi
„Cox Media Group“ (CMG) reklamos dukterinė įmonė „Local Solutions“ pradėjo rinkodaros strategiją, teigdama, kad gali naudoti „aktyvaus klausymosi“ technologiją, kad galėtų tiksliai nukreipti klientą. Teigiama, kad šis metodas naudoja išmaniuosius telefonus, išmaniuosius televizorius ir kitus prijungtus įrenginius, kad klausytųsi naudotojų ir sužinotų, ką jie gali norėti įsigyti.
„Naudodama „aktyvųjį klausymąsi“, CMG dabar gali naudoti balso duomenis, kad nukreiptų jūsų reklamą į TIKRUS žmones, kurių ieškote“, – rašoma dabar jau ištrintame rinkodaros puslapyje. Žinoma, interneto archyve viskas išlieka.
Medžiagoje pateikiama pavyzdžių, kaip bendrovė galėtų rinkti pokalbius, kad reklamuotų įvairius produktus – nuo oro kondicionierių iki būsto paskolų. Tačiau „Local Solutions“ nepaaiškino, kaip ji renka šiuos balso duomenis, todėl teiginys buvo paviršutiniškas.
Bendrovė, šnipinėjanti per naudotojų įrenginius, atrodo visiškai neteisėta. Tačiau „Local Solutions“ teigia, kad taip nėra, tvirtindama, kad naudotojai atsisakė teisės į privatumą, kai sutiko su paslaugų teikimo sąlygomis.
„Telefonų ir įrenginių klausymasis yra visiškai teisėtas“, – teigia bendrovė. „Taip yra todėl, kad naudotojai paprastai duoda sutikimą, kai sutinka su programinės įrangos atnaujinimų ar programėlių atsisiuntimo sąlygomis“.
Jei „Local Solutions“ iš tiesų naudoja balso duomenis tiksliniam nukreipimui, abejotina, kad ji tiesiogiai klausosi per naudotojo įrenginį. Labiau tikėtina, kad tokius duomenis už tam tikrą mokestį teiktų kitos bendrovės, ypač „Google“, „Apple“ ar galbūt „Samsung“. Tačiau visos jos tvirtina, kad to nedaro, ir nėra jokių įrodymų.
Tačiau tikslinės reklamos, tiesiogiai susijusios su privačiais pokalbiais, ir toliau išlieka aktualus reiškinys. Logiškiausias paaiškinimas yra tas, kad reklamuotojai jus taip gerai pažįsta iš jūsų paieškų, slapukų ir socialinės žiniasklaidos įrašų profilių, kad gali nuspėti, ko jums reikia ir kada jums to reikia. Vis dėlto atrodo, kad šių reklamų pateikimo laikas yra pernelyg puikus, kad tai būtų tik sutapimas.
Gali nuspėti bullshit, tik pradedi kalbėt kad reikia kojinių ir jau meta žaidimo reklamoi ar kitur, va jum pasiūlymas, tai kaip nesiklauso
Čia gėlytės. Jei prireiks ar tapsi svarbesniu, vieną dieną bus panaudota prieš tave.
Per cHui’awei ir per Samasung klausosi juodai, tik pasakyk ka nors aiskiau ir pz, is karto meta reklamoje butent tai. Jeigu kas nors labai svarbaus, niekada nerasykite ir nekalbekite to telefonu ir per programeles ir nekalbekite kazko jautraus net prie padeto salia telefono. Kiek zinau valdzia prieigas gauna prie FB ar Google acc. Taip kad visad turekite omenyje kad naudojates paslaugomis ne vieni 🙂
Cia rimtai? Man vienas klientas pagyvenes tokia pasaka papasakojo, nes jis tik pasnekejo apie viena daikta su draugu ir poto fb pyst ir rodo – siulo ta daikta nusipirkti. Paklausiau as jo, palinksejau galva ir galvojau ar cia blefas ar is tikro.
Avys susivokia paskutinės. 😀
Realiai mūsų politikus, Prezidentus jau seniai šantažuoja „aukštesnės jėgos“. Dar gal primoka.
Bet esmė, kad kiekvienas išradimas gali būti panaudojamas tiek geriems, tiek blogiems tikslams. Tiek pelnui, kontrolei virš bandos – tiek viešiem interesams, įgalinti prigimtines žmonių teises ir išvesti į šviesą tokios sistemos kūrėjus, iniciatorius.
Nzn kaip jūs pastebit tuos klausymus. Jau ne vieną kartą mėginau testuoti šį reikalą vartojant vienokius ar kitokius žodžius, ir niekas man tokių reklamų nenori rodyti 😐
jeigu neklystu tai viskas yra surasyta terms & conditions bet kas ten tuos ilgus tekstus skaito, tiesiog „agree“ o po to stebimes 😀