„Shell“ bando pasiekti jaunesnę auditoriją per „Fortnite“ ir socialinius tinklus
„Media Matters“ praneša, kad bendrovė „Shell“ bando pasiekti jaunesnę demografinę auditoriją bendradarbiaudama su „Fortnite“ kūrėjais ir remdama populiarius žaidėjus, kad šie sukurtų ir reklamuotų „Shell Ultimate Road Trips“ žemėlapį.
Šiame žemėlapyje žaidėjai turi papildyti savo žaidimo transporto priemones „V-Power NiTRO+ Premium“ degalais degalinėse, esančiose šešių skirtingų vietovių centre. Jie taip pat skatinami skelbti ekrano nuotraukas su hashtag’u #Shellroadtrips.
„Media Matters“ rašo, kad „Shell“ rėmė mažiausiai šešis transliuotojus, įskaitant „Punisher“, „NateHill“, „Chica“ ir „brookeab“, kurių bendras „Twitch“ sekėjų skaičius viršija 5,5 mln., kad jie padėtų reklamuoti žemėlapį. Rugpjūčio mėn. kiekvienas jų surengė remiamą transliaciją, kurioje išbandė jį.
Kai kurie streamer‘iai savo remiamus video reklamavo socialinės žiniasklaidos platformose. Be to, mažiausiai trys kiti turinio kūrėjai skelbė žemėlapio reklaminius vaizdo įrašus „Shell“ „YouTube“, „TikTok“ ir „Instagram“ paskyrose. Ataskaitoje pažymima, kad influenceriai kartu turi 1,5 mln. sekėjų „Instagram“, 8,5 mln. sekėjų „TikTok“ ir 11,6 mln. prenumeratorių „YouTube“.
„Shell“ rinkodara jaunimui yra dar vienas pavyzdys, kaip didžiosios naftos kompanijos teikia pirmenybę pelnui, o ne žmonėms ir planetai, nors jau dešimtmečius žino, kad jos parduodamas produktas skatina klimato krizę“, – sakė Allison Fisher, „Media Matters“ klimato ir energetikos programos direktorė.
tegu pristato dar Shell degaliniu zaidime 😀
Idomu ka jie turetu daryti? Uzsidaryti visos degalines is idejos, o zmones vazineti elektramobiliais ir arkliniais vezimais?