RV870 naudos 384bit magistralę?
Sklando gandai, jog naujasis DX11 RV870 čipsetas turės ne 256bit atminties magistralę, tačau 384bit. Tokio pačio pločio magistralę turėjo 2006-ais metais išleistas nVIDIA G80 lustas.
Naujojo RV870 lusto dydis viršyja 300 mm², o tai teoriškai turėtų leisti patalpinti 384bit atminties kontrolerį. Maža to, RV870 vartotojams pasiūlys dvigubai didesnę skaičiavimų galią nei senasis RV770.
Pasak šaltinio, RV870 išledimas numatomas rugsėjo 10-ąją dieną, tačiau masinė prekyba naujomis RV870 plokštėmis nukeliama kiek toliau. Kaina turėtų įsiterpt tarp 249$-399$.
Panaudojus 3900 MHz dažniu veikiančią GDDR5 atmintį, kuri naudojama HD 4890 plokštėje, RV870 atminties pralaidumas galėtų pasiekti net 187.2 GB/s. Palyginimui, ta pati HD 4890 išvysto 124.8 GB/s pralaidumą.
Tikrai normalios kainos bus 🙂
Kad ta skaičiavimo galia nesuprantu kam…
paimkim Foldingą, tai NV plokštės žymiai daugiau taškų renka nei teoriškai galingesnės ATI. Tad turbūt dėl šios priežasties gali tekt imt NVidijos naujos kartos gaminį ir pakeist savo senuką ATI
As irgi is pradziu galvojau, kad ati monstrai tam skaiciavime, bet cia tik popieriuje 😉
Crysis su anti aliasing vistiek nepavesh :]
Ka cia svaigsti, kad Crysis nepaves su AA. Dar ir kaip paves, aisku nesitikek su 16x AA kad bus 200fps, bet proto ribose dedant ant kokiu 4x AA tai fps iki 100 laisvai turetu kilt.
Eik tu miegot su savo Crysis….
Jo nebepjaukit jus su tuo crysis normaliai ji galima lost dabar su 4870-4890. Beto nesuprantu kam reikia 100FPS, jei zmogaus akimi tu neatskirsi ar 35FPS ar 200FPS. Na ir nukalba….
Jordan siaip tikrai atskirsi , neskleisk ereziju.
Man asmeniskai yra taip:
40-60 as uzskaitau , kaip normalu gameplayu
kas virs 60 idealu
nu as atskiriu kur 50 kur 70, o apie 35 ir 200 skirtuma net nekalbu.
Zaidimas neturi tiek kadru veikt kiek zmogaus akis mato 😀 cia ne filmas yra 😀
Zmogus per sekunde gali pamatyt 24 kadrus, jei zaidimas veikia greiciau ner skirtumo, zmogus vistiek is tu kadru atsirinks 24, kuriuos pamatys, nebent jusu nervai su turbo boost\’u.
ne matymas tu 24 kadru esme per ta sekunde, esme taip vadinimo vaizdo lattency, kokia prasme lost, kai reikia laukt kol pasukus pele pamatysi kaip pasisuka vaizdas? q3 yra labai sunku lost, kai turi jau 50ms pinga, o jus su savo 24 kadrais vaizdiny velavima koky turit? ogi 41.6ms, taigi jusu vaizdas monitoriuje atsilieka nuo jusu input devices kaip klava ar mauzas. Realiai jei fps daugiau nei monitoriaus refresh rate, jie ytakos jau praktiskai neturi, nes tuomet velavima/latency riboja monitorius. Nors kam cia tai as rasau, kai turbut 66% lietuviu losia geimus su v-sync on, kuris dar dameta kokia 0.15s velavimo ir to net nejaucia 😀
Aš v-sinc visada jungiu specialiai. Tegul geriau vėluoja čiūt, nei išdarko vaizdą kad ir prie 100FPS… Kalbu apie screen tearing.
Pilatus, skirtumas tarp 24 kadrų per sekundę žaidime ir didesnio kardų skaičiaus tikrai yra, ir akis tą pastebi. Filmai ir televizija – kitas reikalas. Vaizdo įrašuose, ypač scenose, kur yra daug veiksmo, kadruose matomas persiliejimas (blurring), dėl kurio vaizdas atrodo sklandesnis. Žaidimuose tokio dalyko nėra.
Reikia skirti jau sugeneruotą vaizdą, kuriam užtenka 24fps (filmai), ir dar tik generuojamą realiu laiku (žaidimai) jiems minimum reikia 45-50 fps ne mažiau dinaminiuose žaidimuose.
na as tai smarkiai jauciu skirtuma, kai nuo 60FPS krenta iki 30FPS tai jau atrodo kad lagina
Aš jums pasakysiu kodėl 30 fps atrodo jog lagina.
Kino juosta bėga 24FPS, tačiau nuo žaidimo ji skiriasi vienu dalyku – tarp visų kadrų vienodas intervalas. Tuo tarpu žaidime 24FPS gali išsidėstyti labai įvairiai. Pvz 5FPS per vieną pusę sekundės ir likę 19 per kitą. Už tai mes ir matome lagus tais trumpais momentais kai CPU ar VGA gauna trumpą didesnę apkrovą dėl kokio sprogimo ar kito efekto, nors FPS vidurkis išlieka pakankamai nemažas.
tai va sakau, screen tearing nebuvima jie ziuri kai laukia kol vaizdas pasisuks pasukus pele, o tuo metu juos nusauna oponentas, kuris losia be v-sync 😀
isvada: u got no damn idea about competitive gameplay