„Shadow of the Tomb Raider“ RTX sparta

Ką tik pasirodė atnaujinimas, kuris įgalina RTX efektus „Shadow of the Tomb Raider“ žaidime. Jei pamenate, pats žaidimas buvo išleistas 2018 metų rugsėjį, tad įgalinti RTX ir DLSS prireikė net pusės metų. Dauguma žaidėjų jau seniai perėjo žaidimą ir jį užmiršo, tad labai gaila, kad tokie atnaujinimai užtrunka taip ilgai.

Žvelgiant į „TechPowerUP“ pateikiamus skaičius matome, kad įjungus RayTracing, sparta žaidime krenta 20-50 %. Praradimai priklausomai nuo to, kokio lygio RayTracing efektas ir kokia žaidimo scena. „TechPowerUP“ tinklapyje dar pamatysite ir detalias nuotraukas, parodančias kiek naudos duoda minėtas RayTracing ar DLSS.

7 Komentarai

  1. pasimetes parašė:

    Pagaliau jau bus galima žaisti… Kaip ten jie rašė geriau vėliau, negu niekada. 😀 Šiaip neblogi fps, jei nežiūrėsime į 4k.

  2. Mekis parašė:

    Tai idomu su 2080ti ant 2560×1440 duos DLSS ar vel tipo per daug fps?

  3. Nukainotas parašė:

    RTX on ir off skirtumą sunku pamatyti. O jei dar daug veiksmo žaidime, tai išvis.

    • pasimetes parašė:

      Šiaip ir to RTX būtinumą sunku pamatyti.. Aišku, kai žaidžiau metro exodus ir prieš tai žiūrėjau video youtube’je be rtx, o po to žaidžiant žaidimą krito į akis, kai kurios vietos. (jautėsi skirtumas ) Bet jei prieš tai nežiūrint video, bučiau nieko ir nepastebėjęs. Kitaip sakant jis nėra tam, kad pagerinti grafiką, labiau tam, kad tikroviškumą suteiktu.

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.