„SiSoft“ duomenų bazėje pastebėtas „Core i7-9700K“ procesorius

Devintos kartos „Core“ procesoriai tikrai turės iki 8 branduolių, bet žvelgiant į naują informaciją atrodo, kad „Core i7-9700K“ procesorius bus nei šioks, nei toks. Seniau X7XX (Pvz i7-8700K, 7700K ir t.t.) serijos procesoriai būdavo vidutinio segmento flagmanai ir turėjo „Hyper Threading“ technologiją. Tai leido turėti dvigubą gijų kiekį nei yra pačių branduolių, bet nauji tos pačios pakopos procesoriai šio technologijos nebeturės.

Jau seniau buvo pranešta, kad „Core i7-9700K“ turės 8 branduolius ir 8 gijas, o dabar tą patvirtina ir įrašas „SiSoft“ duomenų bazėje. Realiai toks procesorius bus labai panašios spartos į pirmtaką i7-8700K, kuris turėjo 6 branduolius ir 12 gijų. „Intel“ gali būti sunku parduoti šiuos procesorius, nes tie, kas norės maksimumo, pirks i9-9900K su 8/16 konfigūracija, o turintys mažiau pinigų pasitenkins procesoriais su 6 branduoliais. Suprantama, mes dar nežinome kokios bus kainos, gal „Intel“ sugalvos kažką įmantraus ir „Core i7-9700K“ pirkti vertės.

28 Komentarai

  1. Minde parašė:

    Siaip geras sis procesorius, HP duoda spartos, bet kartu gali tureti siek tiek neigiamu efektu del procesu optimizavimo, permetinejimu nuo vienos gijos ant kitos, kas bendroje spartoje nelabai atsispindi, bet zaidziant gali buti teoriskai micro lagai. Su inteliui jie daug mazesni negu Su AMD, nes AMD jie permetinejimi isvis ant kito bloko, bet tai nereiskia, kad ju nera.

    Mano galva, tai tikrai vykes procesorius. 8 sveiki branduoliai. Kita vertus, 6/12 prie idealiu salygu gali tempti kaip 8 branduoliai irgi.

    • BC00 parašė:

      Greičiau stutterins dėl per laiką iškreivėjusių Windows, o ne dėl HT naudojimo ar Ryzen architektūros. Nediagnozuojam problemos ten, kur jos išvis nėra.
      Šiaip 9700K turės sunkius laikus multithreading’e vs 8700K.

      • kernel_panikuoja parašė:

        MT turetu buti gan panasus, daugiau nuo dazniu priklausys. SMT +~30% tai panasiai kaip 8C ir suksis. Bet zaidimams geriau 8C/8T bus, nes maziau overhead’o. Bent jau iki tol, kol zaidimams reikes 8+ HW thread by design.

      • Minde parašė:

        kaip tau pasakyti, as pvz jauciu zaidziant, ar pas mane yra atidaryta kompe narsykle ar nera, nors tai neatsipindi fps, nebent kokiu vienu maziau. Nekalbu, kada ten buna tabas koks daug proco ryjantis, siaip, kokie 5 neutralus tabai atidaryti.

        • Minde parašė:

          tiesa, tai priklauso nuo zaidimo, bet su Battlefield 1 net LABAI jauciu, ar yra narsykle atidaryta, praktiskai net zaisti nemalonu. FPS yra tarkime apie 80-90, bet kazkas su vaizdu yra, net nezinau kaip paaiskinti. Atskirai to micro trukciojimu net matau, tik bendras vaizdas nuo ju nemalonus patampa, erzinantis, smegenys jaucia diskonforta.
          Gal ir GPU cia itakos turi, ne tik procas, bet turiu omeny, kad tikrai nera taip paprasta kaip cia tu sakai, ir kad nereikia ieskoti slieku kur nera. Jau postinau kazkur, kiek zmones optimizuoja procus per Proccesor hackerius visokius, priotizuoja threadus, kad tik zaidimas sklandziau eitu

          • Daimonass parašė:

            Regėjimas per geras pas tave tada 😀

          • Stipena parašė:

            Minde man tas pats buvo su PUBG, žaidimas eina ~90fps, bet atrodo jog žaistum su 30fps. Bežaidžiant pakyla iki 120fps ir žaidimas pasidaro toks sklandus, po to vel krenta iki 90 ir vėl jautiesi lyg 30fps žaistum.
            Nice straipsnis kernel.

            • Minde parašė:

              pas mane g-syncas, nezinau kame kampas, fps skirtumas ten del naryskles ga koks 1 ar max keli. As tai kitaip mastau. Jei pas tave fps nukrenta iki 90 nuo 120, tai reiskias kazkoks trigdis yra, kuris vartoja resursus ar kanalus uzimineja, ko pasekoje atsiranda micro trikdziai. Dingus kazkokiam blogiui fps pakyla, tad gali buti, kad tavo vaizdas geras ir malonus ne del magisko skaiciaus, o del to blogiuko dingimo. Tik kas pas tave tas blogiiukas? Mano aprasytu atveju buvo tiesiog ijungta narsykle

              • BC00 parašė:

                Testuoju daug ir fps pas mane visaip šokinėja, bet stutter nėra. Naršyklių aktyvių neturiu, bet kompas tikrai nėra švarus, backgrounde daug šlamšto sukasi. Tai jeigu naršyklę uždarai ir viskas susitvarko gal ne CCX kaltas, o būtent naršyklė? 🙂 Mano atveju atveju stutter iššaukė balanced mode režimas OS’e, jungiau performance ir stutter dingo. Pačio 8700K aš nekaltinu, nes ne jo kaltė čia 🙂 Be to, tai visiškai izoliuota problema buvo. Pakeitus VGA iš 1080 Ti į 1070 puikiai viskas ėjo ir su balanced režimu. Tiek pat galima suversti kaltės ir GTX 1080 Ti. 2700X + 1080 Ti + balanced – irgi viskas ok.

                • Minde parašė:

                  bet ta narsykle tai tiesiogiai nieko bendro su zaidimu neturi, zaidimas FS rezimu. Ji tik gali ramus, cpu, gal net GPU naudoti. Realiai tai mano supratimu resursu naudojimas, ir jis kazkaip issaukia zaidimo trikdzius. Tik man keista, kaip su G-syncu ir gerais fps tas atsiranda pojutis, kad zaidimas vyksta net ne 30 bet 20fps. Ar ten matka resursu nepaskirsto, ar dar kas, gal ir GPU s mala.

              • Stipena parašė:

                Daug žaidimų nežaidžiu bet va būtent tik PUBG tepasireiškia, jokio skirtumo ar backgrounde sukasi kas ar ne. Problemą išsprendžiau išjungęs žaidimą ir daugiau jo nebeįjungęs, bugu krūva, o ne žaidimas. Ir tai nėra kažkoks trigdis resusrsams, GPU bottleneckas greičiau, priklausomai nuo vietovės ir fps keičiasi. Stovint vietoje fps nešokinėja.

                • Minde parašė:

                  vat man ir nepatinka, kad siais laikais tas fps dar nieko nereiskia 🙁 toks jausmas, kad nvidia ji kartais vos nedirbtinai isgimdo… (del AMD nezinau, nes nebandziau).

                • svabas parašė:

                  man kartais nuo stutter padeda su Riva Tuner nustatytas fiksuotas kadrų dažnis bet dažniausiai vaizdas sukas kaip per sviestą su v-sync

        • BC00 parašė:

          Žinau, kas tas stutter yra, puikiai jaučiu. Esmė, jog eilinį kartą pabrėži, kad neva Ryzen architektūra su CCXais tokia, kuri sukurta stutterinti. Ar pats naudoji Ryzen? Ar netas mirga straipsniais, kad Ryzen turi problemų su stutter? Man 1700 ir 2700X eina kaip ledas ir paskutinį stutter davė būtent 8700K, kurį programiškai pavyko sutvarkyti.

          • Minde parašė:

            ne eilini, gal maximum antra. Perdedi kaip mano zmona :). O jei kazkada domejausi, tai nematau jokio pabrezimo pozymiu. Ansksciau straipsniu tikrai buvo ir mirgejo, dabar aptilo. Yra paskaiciuota, kad tarp bloku permetineti brangiau kainuoja, nei ne tarp bloku. Tiesiog yra kita medalio puse, kai daug daugiau branduoliu, tai ir tu permetinejimu maziau daryti reikia. Realiai tikrai manau, kad prie tam tirku salygu teoriskai jie yra, kiek tai praktiskai jauciasi – cia kitas reikalas.

            Geriau papasakok, kaip programiskai pavyko sutvarkyti 8700K ir kame buvo problema?

            • BC00 parašė:

              Kad pats tamsta perdeda, bandydamas parodyti, kad problema yra ten, kur jos nėra. Aš sakau atvirkščiau, kad jokios problemos nėra, tai kur čia perdėjimas… Būtų Ryzen masinėje erdvėje pripažintas kaip stutter mašina, jokių kalbų apie jo dėjimą į gaming sistemas, kurios net GPU bound 4K rezą naudoja, nebūtų nė su žiburiu. Dabar tai pavienės izoliuotos problemos. 8700K stutter problemos sprendimą parašiau ankstesniuose komentaruose.

              • Minde parašė:

                na cia plonybes, bet as kartais bunu plonybiu zmogus, ir pvz gal vien del ju imciau 8c vs 8/16. Ir kas idomu, kad tas balanced performance raliai tik dazni proco sumazina, tad turetu kristi fps, bet kazkaip buna fps nekranta ne tiek daug kiek turetu, bet vaizdo kokybe krenta daugiau negu patys fps. Pats buvau susidures. Seniai sita susitvarkiau, plius per pacia nvidios console dar papildomai kiekviena game’a atskirai pakonfiguraves. Taip pat nurodes atsikrai, kad zaidimams (kaip programoms) duotu didesni prioriteta

                P.s. Ir kiek tu pazisti zmoniu, kurie namie turi 2 internetus atsivede, ir vienas sviesolaidis tiesiogiai be jokiu rauteriu tiesiai i pc 🙂 ? kad sumazinti tu plonybiu skaiciu 🙂

              • kernel_panikuoja parašė:

                Na, jis gal tiesiog ne taip suformulavo minti. Ryzen’as nebutinai itakoja stutter’ius, bet Ryzen architektura teoriskai objektyviai maziau tinkama zaidimu tipo (realtime) load’ui. Kiek tas issivartys i praktinius potyrius, priklausys nuo daug faktoriu. Jeigu softas gerai optimizuotas, tai skirtumo is vis gali nebuti, arba jis bus praktiskai nejuntamas.

                Is tiesu tie Zen latency’iai nera jau tokie tragiski, paprasciausiai daug seno softo nera gerai optimizuoti NUMA-like sistemai. Plius reiketu i’factor’inti visokius speedstep’us, boost’us, CPU state’us, sistemos powermng nesamones, OS scheduler’io awareness’a visam tam ir pan.

                Average zmogui tai tikrai neverta sukt galvos del to. Cia tik tiems, kas nori iki mazyciu smulkmenu tureti kazkokia super optimalia sistema.

                • BC00 parašė:

                  Kernel, viskas kaip ir aišku su ta Ryzen architektūra 🙂 Bet ar sutinki, kad balanced profilis riboja maksimalią spartą lyginant su high performance profiliu? Mano žiniomis to nėra. Apie specialų Ryzen profilį, kuris optimizavo core parking’ą, nekalbame.

                • Minde parašė:

                  o as patestuosiu ta pati scenariju su updateinta VGA.

                • kernel_panikuoja parašė:

                  As Windozes nenaudoju, tai neturiu nuomones apie profilius ir kaip jie veikia 🙂

                  Mano galva cia esme ne absoliutus nasumas, o per kiek laiko ir kaip efektyviai branduoliai iseina is power saving bukles i max perf bukle, ir visokie side effect’ai, kaip kad cache re-populatinimas ir pan. buna, jei buna.

                  As pats nelaikau Ryzen’o inherently prastu zaidimams, bet jei pradet su „padidke slieku ieskot“ ir skaiciuot nanosekundes, Intel teoriskai geriau. Kolkas. Paziuresim kaip ring’as su 8C jiems veiks, gal bus tos pacios bedos 😀

                • Minde parašė:

                  cia mazas postas :http://www.tomshardware.co.uk/answers/id-2395804/constant-stuttering-ubisoft-games-hyperthreading-enabled.html tik man keitsta, kodel esme zaidime, ne softe. Zaidimui vienodai turetu buti, jis tik gijas naudoti/apdoroti turi ir viskas.

                • Minde parašė:

                  ir kad ant kai kuriu zaidimu veiktu stabiliau naudoja core parking disablinima.

          • Minde parašė:

            Kalbant apie ht. Toks jausmas kad del priotizacijos windozai karts nuo karto uzslypina ht ant branduolio, kad labuau paskirstyti loada tarp atskiru branduoliu, o ne dvieju giju to paties branduolio. Kaip suprarau, tai kuriais atvejais turi neigiamu pasekmiu.

            • Minde parašė:

              Kalbant apie ht. Toks jausmas kad del priotizacijos windozai karts nuo karto uzslypina ht ant branduolio, kad labuau paskirstyti loada tarp atskiru branduoliu, o ne dvieju giju to paties branduolio. Kaip suprarau, tai kuriais atvejais turi neigiamu pasekmiu.
              Jautrus tam zaidimas battefield 4. Labiausiai tau jausdavosi ant senesniu windozu kaip 7. Windows 10 atjungus ht sleepinimus fiksuojamas mazas pagerijimas. Ant kitu programu ar zaidimu gali buti priesingas efektas. Gal but kad tai prklauso nuo paciu thredu kiekio ir ju ilgio bei svorio, ir gali buti kad net teoriskai nera bydo idealiai ht priotuzuoti. Smagu kad windozai 10 pagerino si reikala

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.