„Unreal Engine 5.3 Desert Landscape“ demonstracija atrodo labai įspūdingai

Naujausioje demonstracijoje, kurioje naudojamas „Unreal Engine 5.3“ variklis, parodomas detalus kopų dykumos kraštovaizdis, kuriame išnaudojamos „Geforce RTX 4090“ vaizdo plokštės galimybės. Ši demonstracija yra pažanga nuo anksčiau demonstruotos džiunglių aplinkos, šį kartą daugiausia dėmesio skiriant dykumos aplinkai. Komanda „MAWI United“ sukūrė 400 kvadratinių kilometrų ploto karjerą kopų dykumos kraštovaizdyje, tariamai pratęsdama savo 2023 m. sausį pradėtą projektą „Kopų dykumos kraštovaizdis“.

Demonstracijoje naudojamos „Unreal Engine 5“ „Lumen“ ir „Nanite“ technologijos, kad aplinka būtų atvaizduota labai tiksliai. Demonstracijoje naudojamos 4K raiškos pagrindinių spalvų tekstūros, taip pat normaliosios ir pagalbinės tekstūros detalumui padidinti. Atvaizdavimo sudėtingumas išryškėja dėl to, kad palmių modeliams naudojamas 1 milijonas poligonų, uoloms ir rieduliams – nuo 1 iki 2 milijonų poligonų, o įvairiems augalams – daugiau nei 4 000 poligonų.

2 Komentarai

  1. neblogai parašė:

    Gana gražiai atrodo, išskyrus nepakankamą tekstūrų kokybę, bei nejudančius augalus.

  2. Raijmiss parašė:

    Nieko isvis gero…

Parašykite komentarą

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.